کسانی که از نزدیک دنیای سینمایی مارول را دنبال می کنند در نهایت به یکی از انتظارات خود خواهند رسید. کوین فیج بیان کرده است که دنیای فیلم و سریال مارول در نقطه ای به هم خواهند رسید. پتانسیل و احتمال برای یک همگذری در دنیای مارول چیزی است که خیلی ها از زمانی که مارول دنیایش را گسترده کرده بود و فراتر از فیلم رفت منتظرش می باشند. استودیو مارول یک همگذری بزرگ در فیلم Avengers: Infinity War بین انتقام جویان و نگهبانان کهکشان خواهد داشت و در دنیای سریال نیز این تابستان شاهد به هم پیوستن چند قهرمان در سریال The Defenders (مدافعان) خواهیم بود.

با این حال، هنوز تعداد بسیار دیگری اثر و قهرمان می باشد که باید در دنیای بزرگتر کنار یکدیگر قرار گیرند. همانطور که دنیای سینمایی مارول به جلو می رود، بهانه ها برای انجام ندادن این همگذری کمتر قابل تحمل می شود. در حالی که احتمال اینکه این همگذری به این زودی ها رخ بدهد بسیار کمتر شده است، مدیر استودیو مارول بر این باور است که در زمانی این اتفاق حتما رخ می دهد.

در مصاحبه ای با فیج، او در مورد احتمال و شانس رخداد این همگذری خوش بین بود. به طور خاص، از او پرسیده شد که آیا احتمال این وجود دارد که یکی از کاراکتر سریال ها در یکی از فیلم ها حضور یابد یا در فیلمی مخصوص خود حضور یابد که ارتباطی به دنیای سینمایی مارول داشته باشد. او می گوید:

“لزوما این گونه نیست. این آینده ای طولانی مدت است. بنابراین، حقیقتش را خواسته باشید، من واقعا نمی دانم ولی تعداد زیادی سریال ساخته شده است و امیدواریم که ما به ساختن فیلم های بیشتر ادامه بدهیم. در برخی نقاط، همگذری بین سریال و فیلم وجود خواهد داشت. همگذری، بازگویی و چیزهایی از این دست در راه خواهد بود.”

با این حال، این به معنای این نیست که ما به زودی شاهد چنین اتفاقی در دنیای مارول خواهیم بود. این ممکن است که در فاز چهارم مارول یا فراتر از آن رخ دهد. پس تنها راه برای فهمیدن آن صبر کردن می باشد.

بیاتومگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *