«کی آرت» فصل دوم The Gifted نوید اختلاف بین ﺟﻬﺶﯾﺎﻓﺘﻪها را می دهد

وقتی که مجموعه تلویزیونی The Gifted از فرانچایز X-Men بر روی آنتن شبکه Fox بازگردد، ریشه های کمیک بوکی خودش را طوری در آغوش می کشد که تاکنون این کار را انجام نداده است. در آغـاز سریال، ما شاهد تلاش های خانواده استراکر برای فرار از دست دولت بودیم، چون برخلاف انتظار معلوم می شود که دو فرزند این خانواده ﺟﻬﺶﯾﺎﻓﺘﻪ هستند — در آخر سریال متوجه می شویم خطرناک ترین نوع ممکن. بیشتر وقایع فصل نخست بر محور دردسرهای استراکرها می چرخید، آنها فراری بودند و در جستجوی یک محل امن از مکانی به مکانی دیگر می رفتند، تا زمانی که با گروه ﺟﻬﺶﯾﺎﻓﺘﻪهای زیرزمینی آشنا شدند — یک گروه از ﺟﻬﺶﯾﺎﻓﺘﻪهای فراری که توسط مردان ایکس انتخاب شده اند تا محافظ جدید گونه خودشان باشند.

طی گذر زمان، به تعداد اعضای ﺟﻬﺶﯾﺎﻓﺘﻪهای زیرزمینی افزوده شد، به همین واسطه شخصیت های جدیدتری پا به سریال گذاشتند و عناصر بیشتری از کمیک های مردان ایکس شروع به نمایان شدن کردند. حال، فصل دوم با نزاع و درگیری آغاز می شود، تا جایی که ما خبر داریم در همین ابتدای داستان ما شاهد اختلاف هایی بین دو گروه مختلف از ﺟﻬﺶﯾﺎﻓﺘﻪها خواهیم بود، یک گروه از زیرزمین و گروه دیگر که به Hellfire Club شهرت دارند.فصل نخست در جایی به پایان رسید کـه اختلاف ها میان گروه زیرزمینی به اوج خودش رسید، تا جایی که میان آنها رسما جدایی افتاد — حتی این اختلاف های به میان اعضای خانواده استراکر هم کشیده شد. حال در فصل دوم نتیجه این جدایی را مشاهده خواهیم کرد، یک آرت جالب از فصل جدید منتشر شده که نوید همین جدایی هایی ها را می دهـد؛

این بنر نشان می دهـد که در فصل پیش رو شاهد یک نبرد بین ﺟﻬﺶﯾﺎﻓﺘﻪهـا خواهیم بود، و همچنین بین اعضای خانواده. در یک طرف رید، کیتلین و لارن استراکر، تاندر برد (Thunderbird)، بلینک و اکلیپس (Eclipse) مشاهده می شوند، در طرف دیگر هم پولاریس، اندی استراکر با ظاهری بسیار متفاوت، ریوا پیج (Reeva Payge) و فراست ها (جهش یافته های چند قلو) قرار دارند. بر روی بنر جمله “یک طرف را انتخاب کن. موضع بگیر” را می بینیم که قطعا نوید چیز خوبی را به ما نمی دهـد. با این اوصاف، فصل دوم احتمالا بر محور همین نبردها خواهد چرخید، نبردی بین گروه های مختلف که هر دو طرف برای آینده ﺟﻬﺶﯾﺎﻓﺘﻪها می جنگند.

در فصل نخست زمانی که فاش شد پولاریس باردار است، ما متوجه شدیم این قضیه باعث افزایش چشمگیر قدرت های او می شود اما با تماشای تریلر کامیک-کان فصل ۲ فهمیدیم که بارداری باعث افزایش نفسگیر قدرتهای او شده است، بطوری که گاهی از کنترل خارج می شود. بنابراین علاوه بر جنگ داخلی، این قضیه بارداری پولاریس هم از چالش های پیش روی شخصیت های سریال است که بی صبرانه منتظریم تا با آنها همراه شویم.

در انتها باید اشاره کنیم کـه پخش فصل دوم The Gifted از ۲۵ سپتامبر (مصادف با سه شنبه سوم مهـر) آغاز می شود.

تانی کال

مغناطیس نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *