تولید فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 به حالت تعلیق درآمد

قبل از کنفرانس بین‌المللی کامیک-کان اعتقاد بر این بود که قسمت سوم فیلم «نگهبانان کهکشان» در ماه می سال 2020 منتشر خواهد شد. اما پس از اینکه «جیمز گان» به طور رسمی اخراج شد، زمان بندی این پروژه به خطر افتاد. هرچند انتشار این فیلم لغو نمی‎شود، اما در حال حاضر این پروژه متوقف شده است.

طبق گزارش سایت خبری «هالیوود ریپورتر»، زمان‌ پخش قسمت سوم فیلم «نگهبانان کهکشان» تغییر کرده. گزارش شده است که «دیزنی» و «مارول» اعضای گروه تولید را مرخص کرده‎اند، تا بتوانند بر روی بقیه پروژه‎های خود کار کنند. مراحل پیش تولید فیلم پیش از این شروع شده بود، و فیلمبرداری نیز قرار بود از سال 2019 آغاز شود. بازیگران نیز احتمالاً تا تاریخ زمان‌بندی مجدد فیلم آزاد خواهند بود.

اگر چه «جیمز گان» برای جوک های نامناسب که 10 سال قبل در توییتر نوشته شده بود، اخراج شد، اما همچنان بازیگران از او پشتیبانی می‎کنند. طی یک نامه تمام بازیگران اصلی از «دیزنی» خواستند تا دوباره «جیمز گان» را به عنوان کارگردان استخدام کند. «دیو باتیستا» نیز شخصاً رک و راست از «گان» حمایت کرده. در اوایل ماه جاری، «گان» با «الن هورن» از «دیزنی» ملاقات کرد اما این شرکت تصمیم خود را تغییر نداد. با اتمام این مذاکرات، احتمال دارد که «گان» توسط استودیوهای رقیب به کار گرفته شود.

طبق خبر منتشر شده از سایت خبری THR، «کمپانی مارول» اخیراً با کارگردان «ثور: رگنوراک»، «تایکا وایتیتی» دیدار داشته است. با این حال، معلوم نیست که آیا او برای جایگزینی «گان» در نظر گرفته شده یا «مارول» کاندیدای دیگری در نظر دارد.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *