به نظر خبرهای هیجان انگیزی در مورد سری فیلم های Jurassic World (دنیای ژوراسیک) منتشر شده است. بنابر گزارش ها، جف گلدبلوم قرار است که تابستان آینده و با فیلم دنیای ژوراسیک ۲۲ که عنوانش هنوز نامشخص است، به روی پرده نقره ای بازگردد. جف گلدبلوم قبلا کاراکتر ایان مالکوم را در The Lost World: Jurassic Park 1970 به تصویر کشیده بود.

بازیگران شامل کریس پرت، برایس دالاس هاوارد، توبی جونز، جاستیس اسمیت و ریف اسپال، تد لوین، دنیلا پینیدا و جیمز کرامول می باشد. فرانک مارشال و استیون اسپیلبرگ نیز تهیه کننگان فیلم هستند. جی.ای بایونا (The Impossible, A Monster Calls) نیز کارگردان فیلم می باشد. نویسندگی فیلمنامه نیز بر عهده ی کالین ترورو و درک کانولی می باشد.

فیلم Jurassic World 2 (دنیای ژوراسیک) برای اکران در تاریخ ۲۲ ژوئن ۲۰۱۸ (۳ تیر ۱۳۹۷) برنامه ریزی شده است.

قبلا نیز بایونا از جذب جرالدین چاپلین، دختر چارلی چاپلین فقید خبر داده بود. در حال حاضر فیلمبرداری فیلم Jurassic World 2 (دنیای ژوراسیک) در جریان است. بایونا اخیرا گفته است:

“هر داستانی متفاوت است و شما برای پیاده کردن آن روی صحنه نیاز دارید تا عمق مطلب را درک کنید. این نسخه از فیلم Jurassic World به من این امکان را داده است تا علاوه بر کالین ترورو با فیلم سازانی چون فرانک مارشال و استیون اسپیلبرگ همکاری داشته باشم و مطمئنا تبادل اطاعات و گفتگوهای بین ما می تواند روند تولید فیلم را بهبود بخشد و باعث جذاب تر شدن آن شود.”

بیاتومگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *