کارگردان فیلم Jurassic World (دنیای ژوراسیک)، کالین ترورو اشاره کرده است که دنباله ی این فیلم (دنیای ژوراسیک ۲) که به کارگردانی جی. ای بایونا در حال ساخت می باشد، فیلم بهتری است. استیون اسپیلبرگ در سال ۱۹۹۳۳ با فیلم پارک ژوراسیک آغاز گر این عنوان سینمایی بوده است که علاوه بر ژانر علمی-تخیلی موضوعات اکشن را نیز در خود جای می دهد، البته عناصر ترسناک را نیز می توان به آن اضافه کرد. ترورو در فیلم دنیای ژوراسیک خود که در سال ۲۰۱۵ اکران شد، طرفداران را به دنیایی ۲۰ سال بعد از اتفاقات پارک ژوراسیک برد که در آن شاهد به واقعیت تبدیل شدن دایناسور جان هموند بوده ایم.

فیلم دنیای ژوراسیک بعد از اکران در سال ۲۰۱۵ با استقبال خوب مخاطبان رو به رو شد و همین مسئله نیز باعث شد تا این فیلم به دومین فیلم پرفروش سال و یکی از پرفروش ترین فیلم های تاریخ بدل شود و در آن سال فقط فیلم Star Wars: Episode VII – The Force Awakens (جنگ ستارگان: قسمت هفتم – نیرو برمی خیزد) به کارگردانی جی.جی آبرامز بود که توانست دنیای ژوراسیک را در باکس آفیس شکست دهد.

ترورو اخیرا در مصاحبه ای که در مورد فیلم جدیدش کتاب هِنری داشته، مقایسه ای نیز بین خود و بایونا داشته است:

او کارگردان متفاوتی است و همین بخش جذاب موضوع می باشد. ما جنبه های مشترکی داریم و آن هم در چشم انداز فیلم است، اگرچه من کارگردان فیلم قبلی دنیای ژوراسیک بوده ام ولی دنباله ی فیلم از شروع تا پایان کار بایونا است، دیدی که من از کار او دارم، نشان دهنده ی یک عنوان، زیبا، هیجان انگیز و حتی بهتر از فیلم قبلی است.

در فیلم دنیای ژوراسیک ۲ شاهد بازگشت قهرمان داستان یعنی اوون گریدی (کریس پرت)، کلیر دیرینگ (برایس دالاس هاوارد)، دکتر هنری وو (بی.دی وانگ) که مسئول ساخت دایناسور هیبریدی و خطرناک رکس بوده است، خواهیم بود. استیون اسپیلبرگ نیز مجددا در این پروژه حضور دارد و بازگشت جف گلدبلام نیز در نقش دکتر یان مالکوم تایید شده است. بازیگران دیگری نیز در این دنباله که تولید آن شروع شده است، حضور دارند که از جمله ی آنها می توان به جیمز کرامول، جاستیس اسمیت، توبی جونز، ریف اسپال و دنیلا پیندا اشاره کرد.

خلاصه ی داستان رسمی فیلم دنیای ژوراسیک ۲ منتشر نشده است، اما کمپانی یونیورسال تاریخ اکران آن را ۲۲ ژوئن ۲۰۱۸ (۱ تیر ۱۳۹۷) اعلام کرده است.

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *