بازیگر سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت)، گوئندلین کریستی قرار است که به فیلم علمی-تخیلی و هیجان انگیز Darkest Minds (تاریک ترین ذهن ها) بپیوند. این فیلم بر اساس رمانی به همین نام منتشر شده در سال ۲۰۱۲ و نوشته ی الکساندرا براکن می باشد. کمپانی فاکس قرار است که این اقتباس از رمان که سه دنباله دارد را انجام بدهد. فیلم با بازی آماندلا استنبرگ (Everything, Everything و Sleepy Hollow) و مندی مور (This Is Us) می باشد و جنیفر یو نلسون (سریال Kung Fu Panda) نیز اولین کارگردانی خود را رقم می زند. این فیلم به تهیه کنندگی شاون لوی برای کمپانی ۲۱Laps می باشد.

فیلم در یک آمریکای متبادل قرار گرفته است که در آن یک بیماری فراگیر بیشتر افراد زیر ۲۰ سال را کشته است. فیلم در مورد داستان نوجوانان با قدرت های فراطبیعی می باشد که از خانواده های خود گرفته شده اند و در اردوگاه های قرنطینه نگهداری می شوند. کریستی نقش یک شکارچیِ نوجوانان فراری را بازی خواهد کرد که از شغل بد طینت خود لذت زیادی می برد. استنبرگ نقش روبی دلی را بازی می کند که یک فرد ۱۶ ساله با قدرت هایی برای جا به جا کردن اجسام با ذهن می باشد که از اردوگاهش فرار کرده است و به گروهی از نوجوانان فراری از دست دولت پیوسته است.

براکن بیشتر برای نوشتن سری کتاب های Darkest Minds (تاریک ترین ذهن ها) و رمان Star Wars: A New Hope The Princess, the Scoundrel, and the Farm Boy که یک رمان ساخته شده از روی فیلم جنگ ستارگان می باشد و نوشتن دو رمان برای سری کتاب های Passengers (مسافران) شناخته می شود.

کریستی برای بازی نقش برین شجاع از تارث در سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت) شناخته می شود. علاوه بر این، او در فیلم Star Wars: The Force Awakens (جنگ ستارگان: بیداری نیرو) نقش کاپیتان امپراطوری به نام فازما را بازی کرده است. همچنین در فیلم جدید جنگ ستارگان به نام Star Wars: The Last Jedi (جنگ ستارگان: آخرین جدای) قرار است که دوباره این نقش را به تصویر بکشد.

بیاتومگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *