آدام سندلر به همراه کمپانی خود (Happy Madison Productions) از سال ۲۰۱۴ برای تولید ۲ فیلم با همکاری نتفلیکس توافق داشته اند، اما به تازگی تایید شده است که تعداد این فیلم ها ۴۴ عدد خواهد بود. تاکنون هیچکدام از این چهار فیلم اکران نشده اند و اولین عنوان آنها فیلم Sandy Wexler (سندی وکسلر) می باشد که قرار است در تاریخ ۱۴ آپریل ۲۰۱۷ (۲۶ فروردین ۱۳۹۶۶) اکران شود و بازیگرانی چون جنیفر هادسون (بازیگر فیلم های Dreamgirls و Hairspray Live)، جاد آپاتو (Zookeeper)، دیوید اسپید ((The Emperor’s New Groove و Just Shoot Me)، کوین جیمز (Kevin Can Wait و The King of Queens)، جین سیمور (Somewhere In Time، Doctor Quinn و Medicine Woman) در آن حضور دارند.

رئیس بخش محتوای تولید نتفلیکس، تد ساراندوس در بیانیه ای در مورد کار با آدام سندلر گفته است:

آدام سندلر یکی از پیشتازان فیلم های کمدی است و با عنوان های کمدی زیادی که در طول حرفه ی خود بازی کرده است، طرفداران زیادی دارد. ما از اینکه با او و کمپانی اش همکاری داریم بسیار هیجان زده هستیم.

سندلر نیز در در مورد این همکاری اشاره کرده است:

من عاشق کار و همکاری با نتفلیکس هستم، استراتژی آنها برای تولید و انتشار فیلم بسیار جالب است و آنها در سرتاسر تولید فیلم چنان از من حمایت کرده اند که نمی توانم سپاس گذارشان باشم.

بیاتومگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *