ﺗﻬﯿﻪﮐﻨﻨﺪﻩ Stranger Things تایید کرد که یکی از شخصیت های مهم هنوز زنده است!

ﺗﻬﯿﻪﮐﻨﻨﺪﻩ سریال Stranger Things (چیزهای عجیب)، شاون لوی تایید کرد کـه شخصیت دکتر برنر (با نقش آفرینی Matthew Modine) بعد از رویدادهای فصل دوم زنده است. شاید فصل دوم Stranger Things با یک اتفاق خوب به پایان رسیده باشد، امـا شیطان که این بار در مقابل ﻫﺎﻭﮐﯿﻨﺰ، ایندیانا شکست خورد، هنوز بر فراز این شهر مشغول چرخ زدن است و به هدفش خیره مانده! صحنه پایانی فصل دوم به وضوح بیان کرد که کار هیولای سایه هنوز به پایان نرسیده است. در صحنات پایانی فصل دیدیم که الِون دروازه دنیای وارونه به هاوکیتز را مهر و موم کرد، اما هیولا در طرف دیگر هنوز زنده است و منتظر. در این میان سرنوشت دیگر شرور سریال – دکتر برنر شیطانی – نامشخص ماند.

بعنوان رئیس شرور آزمایشگاه هاوکینز، دکتر برنر شخصیت شرور فصل نخست بود امـا در صحنات پایانی فصل اول سریال، جایی کـه ﮔﺮﻭهی ﺍﺯ ﻣﺮﺩﺍﻥ ﺁﺯﻣﺎﯾﺸﮕﺎﻩ ﺑﻪ ﻣﺪﺭﺳﻪ ﺣﻤﻠﻪ ﻣﯽﮐﻨﻨﺪ ﺗﺎ ﺍﻟﻮﻥ ﺭﺍ ﺩﺳﺘﮕﯿﺮ ﮐﻨﻨﺪ، دیدیم کـه دموگورگون به او حمله کرد و به نظر می رسید کشتـه شده است. بنابراین اصلا تعجب آور نبود کـه او را در فصل دوم ندیدیم چون فکر می کردیم دیگر زنده نیست، اما زمانی کـه اِلون و کالی (با نقش آفرینی Linnea Berthelsen) برای گرفتن انتقام عذاب های گذشته خود به خانه یکی از دانشمندان هاوکینز هجوم بردند، از زبان او شنیدند کـه دکتر برنر هنوز زنده است و می تواند آنها را به نزد او ببرد. اما در همین لحظه پلیس از راه رسید و الون مجبور شد با دوستان پا به فرار بگذارد، بنابراین معلوم نشد که او حقیقت را بیان کرده یـا برای اینکه زنده بماند دروغ گفته است.

حال ﺗﻬﯿﻪﮐﻨﻨﺪﻩ اجرایی سریال، شاون لوی قضیه را کامـلا روشن کـرده است. او طی تازه ترین مصاحبه اش با وبسایت کولیدر در حالی که درباره اپیزود بحث برانگیز هفتم توضیحاتی ارائه داد، زنده بودن دکتر برنر را هم تایید کـرد: “چه مردم احساس کنند این اپیزود کاملا موفق بوده یا نه، برادران دافر می خواهند کمی تغییر ایجاد کنند و آنها می دانند کـه قرار نیست باعث خوشحالی همه شوند. اما این احساس که دنیا در حال بزرگتر شدن است بخصوص بعد از همراه شدن با این حقیقت که اکنون به نظر می رسد روشن شده برنر زنده است، برنر اون بیرون هست… ”

ﺗﻬﯿﻪﮐﻨﻨﺪﻩ Stranger Things تایید کرد که یکی از شخصیت های مهم هنوز زنده است!

او در ادامـه صحبت هایش به صحنه رویارویی الون با برنر اشاره کرد — یک تصویر که کالی به وسیله قدرت هایش آن را جلوی چشم های الون قرار داد تا باعث تحریکش شود و او در شیکاگو نگه دارد، و به پیدا کردن مردی که زندگی آنها را تبدیل کرد به جهنم کمک کند. البته الون می دانست چیزی کـه می بیند واقعیت ندارد، اما با این وجود موجب نارحتی او و باز شدن زخم های قدیمی شد. لوی ادامه داد کـه: “من فکر می کنم که صحنه ﻣﺘﯿﻮ ﻣﻮﺩﺍﯾﻦ و ﺑﺮﺍﻭﻥ در اپیزود هفتم یکی از جالب ترین صحنات است، و آن به من یادآوری کرد که تداعی شدن موداین در نقش برنر چگونه است. پس این یک سوال اساسی بدون جواب است، و همچنین اکنون تایید می کنیم که اِلون تنها فرد نیست و دیگر شماره ها هم وجود دارند.”

همین صحنه کوتاه می تواند داستان فصل های بعدی سریال را کـاملا شکل دهـد. الون و کالی اکنون می دانند تنها کسانی نیستند که مورد آزمایش دکتر برنر و آزمایشگاه هاوکینز قرار گرفته اند و بچه های عجیب دیگری هم در گوشه کنار کشور وجود دارند، بنابراین می توانند آنها را پیدا کنند و یک ارتش از بچه های قدرتمند بسازند تـا در نهایت با هم برنر خبیث را شکـار کنند. اما باید این مورد را هم در نظر بگیریم کـه اگر سریال Stranger Things بخواهد در داستان دیگر بازمانده ها کاوش کند، نیاز دارد کـه پا فراتر از ﻫﺎﻭﮐﯿﻨﺰ بگذارد، در واقع مجبور است و برای انجام این کـار باید با شخصیت های ساکن این شهر هم خداحافظی کند.

تانی کال

مغناطیس نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *