ﺭﺍﯾﺎﻥ ﺭﯾﻨﻮﻟﺪﺯ به فیلم علمی-تخیلی Bermuda Triangle پیوست

از زمانی که ما برای نخستین بار در مورد فیلم علمی-تخیلی جدید کمپانی تولید فیلم Skydance Productions تحت عنوان Bermuda Triangle (مثلث برمودا) شنیدیم مدتی گذشته، و طی این مدت خبری از آن به گوشمان نخورد تا امروز که گزارش های تازه منتشر شده تایید کردند ﺭﺍﯾﺎﻥ ﺭﯾﻨﻮﻟﺪﺯ قرار است در نقش اصلی این فیلم ظاهر شود؛

حدود یک سال قبل بود که شنیدیم ﺳﻢ ﺭﯾﻤﯽ کارگردان Spider-Man قرار است یک فیلم ماجراجویانه علمی-تخیلی را تحت عنوان Bermuda Triangle در کمپانی Skydance Productions کارگردانی کند، اما بعد از آن دیگر چیزی در مورد این فیلم به گوشمان نخورد. اما حالا اولین خبر در مورد این عنوان احتمالا مهیج به دستمان رسیده، همچنین خلاصه داستان رسمی فیلم هم فاش شده که بواسطه آن می توانیم نگاهی از زاویه کلمات به Bermuda Triangle داشته باشیم.

طبق تازه ترین گزارش های منتشر شده، ﺭﺍﯾﺎﻥ ﺭﯾﻨﻮﻟﺪﺯ (فیلم سینمایی فانوس سبز، ددپول) قرار است در نقش اصلی این فیلم ظاهر شود، بازیگر نقش مقابل او یک فرمانده زیردریایی خانم است که هنوز نام بازیگر وی فاش نشده است. در خلاصه داستان رسمی Bermuda Triangle آمده که: “وقتی که یک زیردریایی بزرگ حامل سلاح های ﻫﺴﺘﻪای در مثلث برمودا مفقود می شود، فرمانده ووگل از دکتر فیسک (با نقش آفرینی Likely Reynolds)، یک فیزیکدان نظری، کمک میگیرد، کسی که از تحقیقات پدربزرگش استفاده می کند تا ﺟﺰﯾﺮﻩای اسرازآمیز که تمام چیزهای گم شده در مثلث برمودا شامل ﮐﻮﺳﻪها، ﻭﺍﯾﮑﯿﻨﮓﻫﺎ و ﻧﺎﺯﯼها در آن سکونت دارند را هویدا کند، به امید رسیدن به ﺳﻼﺡهای ﻫﺴﺘﻪای.

طبق گزارش تازه وبسایت THS فیلم سینمایی Bermuda Triangle قرار است در ماه سپتامبر پا به فاز تولید بگذارد و به احتمال زیاد هم تصویربرداری آن در ماه اکتبر به پایان خواهد رسید. ﺳﻢ ﺭﯾﻤﯽ این فیلم را بر پایه ﻓﯿﻠﻢﻧﺎﻣﻪای از ﺟﺎﻥ ﮔﺎﺗﯿﻨﺰ (Power Rangers) کارگردانی خواهد کرد، ﺩﺍﻥ ﮔﺮﯾﻨﺠﺮ (جک ریچر، ماموریت غیرممکن)، ﺩﯾﻮﯾﺪ ﺍﻟﯿﺴﻮﻥ (حیات) و ﺩﻧﯿﻞ ﮔﻠﺪﺑﺮﮒ (خماری) هم ﺗﻬﯿﻪﮐﻨﻨﺪﻩٔهای Bermuda Triangle هستند.

تانی کال

مغناطیس نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *