پر درآمدترین مشاغل عصر جدید در گزارش های آماری جدید World Report

آیا شغل شما هم در میانپر درآمدترین مشاغل امروزی قرار دارد؟ برای بسیاری از مردم، پول همه چیز نیست. اما این چیزی نیست که همه مردم به آن اعتقاد داشته باشند حد اقل نه وقتی که پای درآمد خودشان در میان باشد.براساس آخرین رتبه بندی های  World Report در میان پر درآمدترین مشاغل  عصر جدید بیش از ۱۰۰۰ نفر ازآمریکایی ها در رنج سنی ۲۰ تا ۳۴ سالگی مورد بررسی قرار گرفتند.یکی از مهمترین عوامل تاثیرگذار در تصمیم گیری انتخاب شغل افراد حقوق بازنشستگی آنها بوده که ارتباط مهمی با برقراری تعادل میان کار و زندگی شخصی و همچنین میزن استرس افراد دارد.

پر درآمدترین مشاغل عصر جدید در گزارش های آماری جدید World Report

در طی تحقیقات عواملی همچون نرخ بیکاری که رو به افزایش است وهمچنین میزان امنیت شغلی و آینده شغلی افراد مورد بررسی قرار گرفت تا بتوان پر درآمدترین مشاغل عصر حاضر را شناسایی کرد و در این میان تنها مشاغلی که مدرک لیسانس یا درجات علمی پایین تر را نیاز داشتند مورد بررسی قرار گرفتند.

هدف اصلی این تحقیقات پیدا کردن بهترین شغل ها با بالاترین دستمزد بود آنا میانگین و متوسط حقوق هر کارمند را مورد بررسی قرار دادند. در ادامه نه شغل از میان پر درآمدترین مشاغل عصر حاضر را که حاصل تحقیقات گسترده ای در آمریکا بوده است به شما معرفی میکنیم.

پر درآدترین مشاغل

حسابدار

سیستمی  که در آن حسابدار فرآیند جمع‌آوری، طبقه‌بندی ، ثبت، خلاصه کردن اطلاعات و تهیه گزارشهای مالی و صورتهای حسابداری در شکل‌ها و مدلهای خاص انجام می‌گیرد.

تحلیلگر تحقیقات عملیاتی

تحلیلگران تحقیق عملیاتی از مدل سازی ریاضی و سایر روش ها برای توسعه و تفسیر اطلاعات برای کمک به مدیریت با تصمیم گیری، فرمول سیاست گذاری و یا سایر توابع مدیریت استفاده می کنند.

رادیولوژیست

رادیولوژیست ها خدمات پرتو درمانی را به بیماران ارائه می دهند و ممکن است نسخه ها و تشخیص ها را بررسی کنند، به عنوان دست راست پزشکان در آماده سازی تجهیزات و نگهداری سوابق، گزارش ها و پرونده ها عمل کنند.

مهندس محیط زیست

مهندسین محیط زیست تحقیق، طراحی، برنامه ریزی و یا انجام وظایف مهندسی در پیشگیری، کنترل و اصلاح خطرات زیست محیطی را برعهده دارند.

مهندس مکانیک

مهندسان مکانیک طراحی ابزار، موتور، ماشین آلات و دیگر تجهیزات مکانیکی را انجام دی دهند و نظارت بر نصب، بهره برداری، تعمیر و نگهداری و تعمیر تجهیزات را برعهده دارند.

تحلیلگر سیستم های کامپیوتری

تحلیلگران سیستم های کامپیوتری در زمینه علم، مهندسی، کسب و کار و سایر مشکلات پردازش اطلاعات برای اجرای و بهبود سیستم های کامپیوتری کار می کنند.

توسعه دهنده نرم افزار

توسعه دهندگان نرم افزار، تحقیق، طراحی، توسعه و تست نرم افزارهای سیستم عامل، کامپایلرها و نرم افزارهای توزیع شبکه را بررسی می کنند.

آمارگیر

آمارگیرها وطیفه تجزیه و تحلیل داده های آماری، مانند مرگ و میر، حاوادث، بیماری، معلولیت و نرخ بازنشستگی و پیش بینی ریسک و مسئولیت برای پرداخت مزایای آینده را بر عهدا دارند

و در نهایت رتبه اول پر درآمدترین مشاغل  :

مشاور مالی

مشاورین مالی به مشتریان کمک می کنند برنامه ریزی های مالی خود را با استفاده از آگاهی از استراتژی های مالیاتی و سرمایه گذاری، اوراق بهادار، بیمه، برنامه های بازنشستگی و املاک و مستغلات، برنامه ریزی کنند.

تانی کال

آی تک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *