سال ۲۰۱۷ سر‌انجام سال حضور عنوان لایو-اکشن Justice League «لیگ عدالت» در سینما خواهد‌بود که در کنار باقی عناوین DC، از جمله Man Of Steel  «مرد پولادین»، Suicide Squad «جوخه انتحار» و دیگر فیلم‌های کامیک این کمپانی قرار می‌گیرد. اما قبل از متحد‌شدن بتمن، زن شگفت‌انگیز، سوپرمن، آکوامن و سایبورگ در لیگ عدالت، شاهد انتشار عنوان مستقل Wonder Woman «زن شگفت‌انگیز» با بازی Gal Gadot (گل گدوت) خواهیم‌بود. در ادامه با سینما‌گیمفا همراه‌باشید.

فیلمنامه عنوان زن شگفت‌انگیز که توسط (Patty Jenkins) پتی جنکینس کارگردانی خواهد‌شد، حاصل همکاری رئیس  بخش سرگرمی DC، (جف جانز) و  Allan Heinberg (آلین هینبرگ) است. ماجرای دیانا در نقش زن شگفت‌انگیز به کامیک‌های سال ۱۹۴۱ بازمی‌گردد. هنگامی که دیانا جزیره‌ی تمیسکیرا را ترک می‌کند در راهش با روی پلید انسان‌های اطرافش مواجه می‌شود و ماجرا‌های فیلم بدین‌گونه شکل می‌گیرد. در حالی که بیشتر‌ بحث‌های مربوط به این فیلم در حال حاضر بر روی نقش منفی فیلم و بازیگر احتمالی آن تمرکز کرده‌است، آخرین نسخه‌ از مجله‌ی Empire تصویر تبلیغاتی جدید زن شگفت‌انگیز را بر جلد خود منتشر کرده‌است.

این تصویر با شعار “حال دنیا برای تو آماده‌است” منتشر ‌شده‌است که در زیر مشاهد‌ می‌کنیم:

کمپانی WB امسال به نشر اخبار و جزییات هر دو عنوان لیگ عدالت و زن شگفت‌انگیز خواهد‌پرداخت که این نکته باعث درخشش بیشتر گدوت در‌نقش دیانا نسبت به دیگر ابر‌قهرمان‌های لیگ‌عدالت خواهد‌شد. احتمالا در اوایل ماه مارس امسال نیز تریلر جدید زن‌ شگفت‌انگیز منتشر خواهد‌شد و همچنین بر اساس سخنان Zack Snyder «زک اسنایدر»، تریلر لیگ عدالت به‌دنبال آن منتشر خواهد‌شد.

در حال حاضر نمیتوان پیش‌بینی‌کرد که این عنوان مستقل با وجود فیلم لیگ عدالت، در دنیای سینما با چه واکنشی موا‌جه خواهد‌بود اما آنچه مسلم است، گدوت به عنوان نقش اول فیلم، آینده‌ی روشنی در دنیای سینمایی دی سی خواهد‌داشت. طبق تجربیات این کمپانی عناوینی که نقش‌های مونث در آن‌ها پررنگ‌تر هستند، با موفقیت قابل توجهی روبه رو می‌شوند. با این وجود اگر نسخه‌ی مستقل زن‌ شگفت‌انگیز در میان طرفداران و منتقدان مورد استقبال قرار‌گیرد، ممکن‌است شاهد تایید نسخه‌ی دنباله‌ی آن به عنوان فیلم مستقل بعدی در DC باشیم.

فیلم زن شگفت‌انگیز در دوم ژوئن ۲۰۱۷ (۱۲ خرداد ۱۳۹۶) و لیگ عدالت در هفدهم نوامبر ۲۰۱۷ (۲۶ آبان ۱۳۹۶) اکران خواهد‌شد.

توسط علی جوان بخت

گیمفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *