آغاز اکران فیلم کمدی «لونه زنبور» از نوروز 97

در حالی که قرار بود فیلم‌ سینمایی «لونه زنبور» از آذرماه به روی پرده سینماهای کشور برود تا در کنار «آینه بغل» منوچهر هادی مانع از افت فروش فیلم‌های سینمایی در پاییز امسال شوند، سعید خانی تهیه‌کننده این فیلم سینمایی به تازگی اعلام کرد که «لونه زنبور» نوروز ۹۷ در سینماهای کشور به نمایش درخواهد آمد.

چند ماهی است فیلمبرداری «لونه زنبور» به کارگردانی برزو نیک‌نژاد به اتمام رسیده و مراحل فنی آن را پشت سر می‌گذارد. پیش از این تهیه‌کننده این فیلم کمدی اعلام کرده بود که این فیلم آذرماه در سینماهای کشور به نمایش در می‌آید.

اما امروز سعید خانی در مصاحبه‌ای اعلام کرد که به جای پاییز، فیلم برزو نیک‌نژاد نوروز امسال به روی پرده خواهد رفت. او درباره اکران «لونه زنبور» به روزنامه سینما گفت:

«واقعیت این است که فیلم مرحله پس از تولید را هم به پایان رسانده و با توجه به مضمون شاد و کمدی اش و پتانسیلی که برای فروش دارد، بدمان نمی‌آمد در همین آخرین ماه فصل پاییز روى پرده برود تا به نوعى رونق بخش فصل مرده اکران باشد اما این اتفاق میسر نشد.»

خانى همچنین درباره احتمال حضور «لونه زنبور» در جشنواره فیلم فجر توضیح داد:

«تصمیم گرفتیم فیلم را براى اکران نوروز آماده کنیم. یک فرصت نمایش در جشنواره فیلم فجر هم وجود دارد اما هنوز تصمیم مشخصى براى آن نگرفتیم و شاید رونمایى فیلم را براى مخاطبان نوروزى نگه داریم؛ به ویژه که فضاى مفرح فیلم مناسب روزهاى سال نو است.»

پس از هشدار رییس انجمن پخش‌کنندگان در مورد عدم اکران فیلم‌های پرفروش در نیمه دوم امسال، بسیاری امید داشتند که دو فیلم «آینه بغل» و «لونه زنبور» بتوانند با فروش خود رونق را به گشیه پاییز برگردانند، اما با آغاز آذر ماه و قطعی شدن اکران «آینه بغل»در پاییز، عوامل «لونه زنبور» به این نتیجه رسیدند که با توجه به فاصله دو ماهه‌ای که تا شروع جشنواره فیلم فجر مانده، این فیلم سینمایی را پس از این رویداد سینمایی به نمایش درآورند.

در «لونه زنبور» که سومین ساخته سینمایی برزو نیک‌نژاد است، محسن کیایی، پژمان جمشیدی، بهاره کیان افشار، هومن برق ‌نورد، رعنا آزادی ‌ور و فرید سجادی حسینی بازی می‌کنند.

تانی کال

آی‌سینما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *