احتمال ساخت Kingsman 3

این‌طور که به نظر می‌رسد حداقل یک فیلم دیگر از مجموعه‌ی «مردان پادشاه» ساخته خواهد شد. با وجود این که فیلم دوم این مجموعه یعنی Kingsman: The Golden Circle نسبت به فیلم قبلی خود اندکی پسرفت (در زمینه‌ی فروش و جلب توجه منتقدان) داشت، به اندازه‌ای درآمد داشته که فاکس قصد ساخت فیلم سومی از آن را نیز داشته باشد.

ناظر جلوه‌های ویژه، انگس بیکرتون، اخیرا در مصاحبه‌ای برای معرفی فیلم The Golden Circle انجام داده بود که در آن از او سوال شده بود که آیا احتمال ساخت فیلم سومی نیز وجود دارد یا خیر؛ چون که ساخت این فیلم هنو توسط فاکس تائید نشده است اما به نظر احتمال آن بیشتر و بیشتر می‌شود. جواب او در این زمینه اینگونه بوده است:

یک صحبت خیلی کوتاه راجع به این مسئله با متیو وان داشته‌ایم. او برنامه‌هایی برای این پروژه دارد.

استنتاج از این صحبت بسیار ساده است. متیو وان برنامه‌هایی برای مردان پادشاه 3 دارد و فیلم‌های مجموعه پول‌ساز بوده‌اند؛ پس چرا نباید ساخته شود؟ مطمئنا امکان ساخت فیلم بعدی وجود دارد. در ماه سپتامبر و قبل از اکران فیلم مردان پادشاه 2، متیو وان مقداری درباره‌ی برنامه‌های خود برای این فرنچایز صحبت کرده بود و احتمال ساخته شدن یک سه‌گانه را داده بود. همچنین این که اگر همه‌چیز خوب پیش برود احتمال ساخت دنباله‌ هم وجود دارد.

فکر می‌کنم داستانی که در ذهن دارم تا پایان فیلم بعدی (2) کامل شود. بعد از آن ممکن است فیلم‌های بعدی در این فرنچایز ساخته شوند و همین‌طور ممکن است که اسپین‌آفی از شخصیت‌های فیلم باشد. دنیای این فیلم می‌تواند با ماموران جدید ادامه پیدا کند یا اینکه مثلا کالین فیرث می‌تواند آرتور شود؛ یا این که شخصیت‌های جدید به فیلم اضافه گردند و بچه‌های جدیدی برای مامور شدن آموزش ببینند. احتمالات بسیاری وجود دارد اما فکر می‌کنم اگر زیادی حریص نشوم بهتر است.

با این که متیو وان کارگرانی فیلم‌های اول و دوم این مجموعه را بر عهده داشته است این احتمال نیز وجود دارد که در صورت موافق برای ساختن فیلم سوم، مسئولیت کارگردانی آن بر عهده‌ی او نباشد. این موضوع نه به خاطر این که او مایل به انجام اینکار نباشد، بلکه به این خاطر است که به نظر می‌رسد وان در جریان مذاکرات با شرکت برادران وارنر برای کارگردانی Man of Steel 2 باشد. با وجود مشخص نبودن تاریخ اکران این فیلم، به نظر نمی رسد که وان بتواند کارگردانی مردان پادشاه 3 را نیز تقبل کند.

هر دو فیلم مجموعه‌ی مردان پادشاه عملکرد خوبی در گیشه داشته‌اند اما «حلقه‌ی طلایی» نتوانست فروش بسیار خوب فیلم اصلی را تکرار کند. اولین فیلم توانسته بود که 414 میلیون دلار فروش داشته باشد و فیلم دوم با کمی اختلاف، 395 میلیون دلار درآمد داشت. مشکل دیگر این است که «حلقه‌ی طلائی» نتوانسته بود نظر منتقدین را به خود جلب کند و نظرات آن‌ها نسبت به فیلم بسیار ضعیف‌تر از فیلم قبلی بوده است. با این حال آن‌چه اهمیت دارد پول است و پول‌ساز بودن مردان پادشاه 3 برای فاکس قابل توجیه است.

تانی کال

برگرفته از movieweb

گیم نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *