الیور کوئین در فصل هفتم Arrow بلاخره صاحب «ریش پروفسوری» می شود!

با وجود اینکه سریال Arrow طی شش فصل گذشته همواره از پرطرفدارترین نمایش های شبکه The CW بوده، بسیاری از طرفداران کمیک های اصلی Green Arrow همواره به سازندگان سریال خرده گرفتند که چرا از منابع اصلی فاصله گرفته اند. حال این دسته از طرفداران احتمالا خوشحال می شوند که بدانند در فصل هفتم سریال Arrow ما می بینیم استیون آمل بلاخره صاحب یک «ریش پروفسوری» می شود — چیزی که مدتهاست نویدش را داده اند.

امل مدت ها قبل این نوید را داده بود، در اولین روزهای پخش سریال Arrow بود که این بازیگر به طرفداران گفت قبل از پایان یافتن سریال، الیور کوئین صاحب ریش معروف خودش می شود. اما ظاهرا هیچوقت موقعیت مناسب فراهم نشد که ما گرین اَرو را با ظاهر کمیک بوکی خودش مشاهده کنیم. حال شش سال گذشته و هنوز این اتفاق رخ نداده است، اما ظاهرا قرار است در فصل هفتم سریال، الیور صاحب «ریش پروفسوری» معروفش شود.

استیون آپل اخیرا در کمیک کان دیترویت (ملقب به Motor City) حضور داشته است، جایی که برای حاضرین فاش کرد قرار است برای فصل هفتم یک «ریش پروفسوری» بگذارد. او به حاضرین هشدار داد که انتظار دائمی بودن این ریش را نداشته باشند، او همچنین اشاره کرد هیچکس از وی انتظار ندارد لباسی کاملا مشابه همتای کمیک بوکی خودش بپوشد. بازیگر نقش اَرو گفت: “من نمی توانم قول بدهم که ریش را برای همیشه نگه دارم. من می توانم قاطعانه قول دهم که قرار نیست کلاه احمقانه را بپوشم.

ما هنوز نمی دانیم که لباس گرین اَرو در فصل هفتم سریال چگونه خواهد بود. او بعد از اتفاقی که در پایان فصل ششم رخ داد دیگر موقعیت گذشته را ندارد و در وضعیت تازه ای قرار گرفته است؛ اکنون تمام مردم خبر دارند که الیور کوئین همان کماندار سبزپوش شب های استار سیتی است. امل در این مورد گفت: “ما دقیقا خیلی به فکرش بودیم، حدس زدیم که الیور از زندان خارج شود اگر لباسش بعنوان گرین اَرو را پس بگیرد، لباس چه شکلی خواهد بود؟ چون دیگر خبری از هویت مخفی نیست. این گربه از جعبه خارج شده است…

بد نیست اشاره کنیم که امل در حقیقت به قول خودش عمل کرده است؛ ما الیور را در اپیزود “استار سیتی ۲۰۴۶” فصل نخست سریال Legends of Tomorrow با ریش معروفش مشاهده کردیم، در این اپیزود شاهد نمایش نسخه آینده الیور کوئین بودیم که مسن و تنها بود، یکی از دست ها و تمام دوستان خودش را از دست داده بود. این نسخه از گرین اَرو شهر خودش را ناامید کرده بود و دیگر هیچ همراه و متحدی نداشت، و تنها جان دیگل جونیور برایش مانده بود، گرند ویلسون پسر دث‌استروک هم در این اپیزود حضور داشت. امل در این اپیزود با «ریش پروفسوری» خودش دیده شد و نسخه مسن گرین اَرو را به تصویر کشید. اما حالا ظاهرا نوبت به خود سریال Arrow رسیده است.

تانی کال

برگرفته از کمیک بوک

مغناطیس نیوز

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *