ایوان ریچل وود و استرلینگ کی براون به جمع صداپیشگان انیمیشن فروزن 2 اضافه شدند

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور دو صداپیشه جدید در انیمیشن Frozen 2 (فروزن ۲) تایید و اعلام شده است. طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده، ایوان ریچل وود، بازیگر نقش دلورس ابرناتی در سریال Westworld (وست ورلد) و استرلینگ کی براون، بازیگر سریال This Is Us (این ما هستیم)، در حال انجام مذاکرات نهایی با شرکت والت دیزنی برای اضافه شدن به جمع صداپیشگان این انیمیشن سینمایی است. علاوه بر ریچل وود و براون که قرار است صداپیشگی شخصیت‌های جدیدی را در این انیمیشن بر عهده داشته باشند، جاش گد برای صداپیشگی اولاف، کریستن بل برای صداپیشگی پرنسس آنا و آیدینا منزل برای صداپیشگی ملکه السا که صداپیشگان انیمیشن اصلی بودند، در انیمیشن Frozen 2 باز خواهند گشت.

با این حال، هنوز اطلاعاتی از نقش ریچل وود و براون در انیمیشن Frozen 2 منتشر نشده است. انیمیشن Frozen (فروزن) در سال ۲۰۱۳ اکران شد که این انیمیشن موزیکال با استقبال و تحسین تماشاگران و منتقدان مواجه شد. این انیمیشن موفق شد بیش از ۱.۲ میلیارد دلار که شامل ۴۰۰ میلیون دلار در آمریکایی شمالی و ۸۷۵ میلیون دلار در سراسر جهان می‌شود، فروش کند و به پرفروش‌ترین انیمیشن تاریخ سینمای جهان تبدیل شود که این رکورد تا به امروز حفظ شده است. همچنین انیمیشن Frozen در دو بخش بهترین انیمیشن سال و بهترین ترانه برای آهنگ بسیار محبوب و پر فروش Let It Go، جایزه اسکار دریافت کرده است.

از آن زمان انیمیشن Frozen به یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌ها و برندهای دیزنی و هالیوود تبدیل شد و شاهد عرضه و تولید انواع اسباب بازی‌ها و محصولات مختلف براساس این مجموعه بوده‌ایم. همچنین دیزنی دو انیمیشن کوتاه براساس این مجموعه را که شامل انیمیشن Frozen Fever (تب فروزن) و انیمیشن Olaf’s Frozen Adventure (ماجراجویی یخ زده اولاف) می‌شود، منتشر کرده است. کریس باک و جنیفر لی، کارگردان‌های انیمیشن Frozen، برای کارگردانی انیمیشن Frozen 2 بازگشته‌اند. علاوه بر کارگردانی، لی کار نوشتن فیلمنامه این انیمیشن را مانند قسمت اول نیز بر عهده داشته است.

انیمیشن Frozen 2 برای اکران در تاریخ ۲۷ نوامبر ۲۰۱۹ (۶ آذر ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.

تانی کال

برگرفته از Comingsoon

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *