تاریخ پخش فصل پنجم Outlander و فصل دوم Castle Rock مشخص شد

شبکه‌ی «استارز» روز گذشته اعلام کرد که فصل پنجم سریال نامزد گلدن گلوب «بیگانه» (Outlander) سرانجام در تاریخ ۱۶ فوریه ۲۰۲۰ پخش می‌شود. آخرین اپیزود از فصل چهارم سریال ژانویه گذشته روی ایر رفته بود.

شبکه‌ي کابلی استارز در ضمن اعلام کرده است که پنل سریال در نمایشگاه کامیک کان نیویورک شنبه ۵ اکتبر برگزار می‌شود. «کیتریونا بالف» (کلر فریزر) و «سم هیوگن» (جیمی) بازیگران نقش‌های اصلی هم در این نمایشگاه حاضر خواهند شد. «ماریا دویل کندی» و «دیوید بری» از دیگر بازیگران سریال خواهند بود که برای اولین بار در نمایشگاه حضور پیدا می‌کنند. «دایانا گابالدون» نویسنده‌ی رمان‌های پرفروش «بیگانه» نیز به همراه «جینجر زی» به عنوان مجری در این پنل شرکت خواهند کرد.

در فصل پنجم سریال فریزرها برای خانواده‌های خود می‌جنگند. جیمی باید راهی برای دفاع از آنچه در آمریکا خلق کرده پیدا کند و در عین حال رابطه‌ی شخصی خود با «مورتاگ» را مخفی نگه دارد. «کلر فریزر» سرانجام با گردهم آمدن اعضای خانواده‌اش باید از دانش پزشکی امروزی خود استفاده کند و آنان را در کنار یکدیگر حفظ کند. فیلمبرداری فصل پنجم در حال حاضر در اسکاتلند انجام می‌شود.

تنها یک ماه پس از اکران فیلم ترسناک «آن: بخش ۲» (It: Chapter Two)، سریال «کسل راک» (Castle Rock) دیگر اثر اقتباس شده از کتاب‌های «استیون کینگ» از شبکه‌ی هولو پخش می‌شود.

در فصل دوم این سریال ترسناک که از رمان «درماندگی» (Misery) کینگ اقتباس شده، «لیزی کپلان» در نقش «آنی ویلکس» جراح نقش‌آفرینی می‌کند. در اقتباس سینمایی از این کتاب در سال ۱۹۹۰ به کارگردانی «راب راینر»، «کیتی بیتس» به بازی در این نقش پرداخته بود. «السی فیشر» ستاره‌ی فیلم تحسین‌شده‌ی «کلاس هشتم» نیز در نقش دختر آنی ظاهر می‌شود و «تیم رابینز» ستاره‌ی فیلم «رستگاری در شاشنگ» در نقش «رجینالد مریل»، شخصیتی که در داستان کوتاه «سان داگ» وجود دارد.

فصل دوم «کسل راک» در تاریخ ۲۳ اکتبر آینده پخش خواهد شد.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *