تام هنکس نقش مدیر برنامه‎های «الویس پرسلی» را بازی کند

آقای «تام هنکس» در حال مذاکره برای گرفتن نقش مدیر «الویس پرسلی» یعنی «کلنل تام پارکر» در فیلمی جدید ساخته «باز لورمن» کارگردان استرالیایی است. فیلم مذکور، قرار است بیوگرافی این خواننده بزرگ باشد. آقای لورمن به غیر از کارگردانی فیلم به همراه «کریگ پیرس» فیلم‎نامه نویسی آن را نیز برعهده دارد.

پارکر مدیر برنامه‎های الویس پرسلی در واقع کسی بود که وی را کشف کرد. موفقیت‎های پرسلی تا حد زیادی به واسطه ایشان به دست آمده که از جمله این موفقیت‎ها می‎توان به قرارداد با RCA و یا حرفه موفق بازیگری‎اش اشاره کرد. آقای لورمن بازیگری شناخته شده و سرشناس را برای نقش آقای پارکر در نظر دارد ولی می‎خواهد بازیگری تازه وارد نقش الویس پرسلی را ایفا کند. ایشان هم اکنون در حال ملاقات با استعدادهای مختلف جهت بازی در این نقش است. لورمن امیدوار است که مراحل ساخت فیلم امسال شروع شود.

از جمله افراد سرشناسی که هنکس نقش آنان را بازی کرده می‌توان به «جیم لاول» در فیلم «آپولو ۱۳» (Apollo 13)، ویراستار روزنامه واشنگتن پست یعنی آقای «بن برادلی» در فیلم «پست» (The Post)، کاپیتان خطوط هوایی یعنی «چسلی سالنبرگر» در فیلم «سالی» (Sully)، «کاپیتان ریچارد فیلیپس» در فیلم «کاپیتان فیلیپس» (Captain Phillips)، «والت دیزنی» در فیلم «نجات آقای بانکس» (Saving Mr. Banks) و همچنین آقای «راجرز» در فیلم بیوگرافی «روزی زیبا در محله» (A Beautiful Day in the Neighborhood)، که قرار است توسط شرکت سونی عرضه شود، اشاره کرد. به غیر از نقش آقای راجرز، هنکس قرار است کار صداپیشگی «وودی» در انیمیشن «داستان اسباب بازی‎های ۴» (Toy Story 4) را نیز انجام دهد.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *