این بار از طریق «سیمپسون ها»، روح ریچارد نیکسون ظاهر شده تا کمی به پرزیدنت ترامپ راهنمایی ارایه کند: «اگر نوار داری، آن ها را بسوزان.»

به گزارش دوفصل به نقل از منبع خبری، مجموعه «سیمپسون ها» روز جمعه با یک ویدیوی کوتاه جدید که به مناسبت صد و بیست و پنجمین روز ریاست جمهوری دونالد ترامپ در کاخ سفید و دفتر بیضی شکل منتشر شد، رییس جمهور را به سخره گرفت.

ترامپ و شبح ریچارد نیکسون در قسمت جدید «سیمپسون ها» | 2fasl.com
ترامپ و شبح ریچارد نیکسون در قسمت جدید «سیمپسون ها» | ۲fasl.com

در این ویدیو مایک پنس کلمه «معاون» را از عنوان معاون رییس جمهور خودش خط می زند و ترامپ سعی می کند به درگیری اش با رییس سابق اف بی آی جیمز کومی پایان ببخشد. ترامپ در تخت دراز کشیده و دور و ورش پر از کتاب هایی از جمله «دو تکه بستنی برای من»، «چطور دوست های مان را از دست بدهیم و اسراییل را عصبانی کنیم» و «هنوز اخراج شده ام» نوشته بیل او رایلی هستند.

ترامپ انیمیشنی می‌گوید «بیایید دوباره از اول، من هیچ نواری ندارم، بیایید معامله کنیم. شماها یادداشت‌ها را تحویل بدهید و من هم نوارها را پاک می کنم» و متوجه می شود که در تضاد با حرف خودش صحبت کرده است. «هیچ نواری وجود ندارد! نواری نیست!»

بعد روح ریچارد نیکسون ظاهر می شود و به ترامپ می گوید «ازت ممنونم، حالا من در لیست بهترین رییس جمهورها چهل و چهارم هستم.»

«سیمپسون ها» ماه گذشته به مناسبت صدمین روز ترامپ در کاخ سفید هم ویدیویی دیگر منتشر کرده بود که پر از جوک هایی در مورد کاخ سفید بود و اپیزودهای هالووین «خانه درختی وحشت» را به خاطر می‌آورد.

آن دفعه، اطراف ترامپ پر بود از کتاب هایی مثل «فلوریدا در ۱۰ میلیون دلار در روز» و «کشتن یک چیز خوب» نوشته بیل او رایلی. ترامپ به «دستاوردهایش» در ۱۰۰ روز نگاه می کرد. آن ها شامل بالا بردن تعداد فالوئرهای توییتری ترامپ به ۷۰۰ نفر و قانونی کردن شلیک به خرس هایی که در خواب زمستانی بودند، می شدند. ترامپ گفته بود: «پسرهایم خیلی از این خوششان خواهد آمد.»

2fasl

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *