«جنیفر لوپز» در فیلم The Godmother نقش قاچاقچی کلمبیایی را بازی می‌کند

«جنیفر لوپز» قرار است در فیلم جدید کمپانی اس‌تی‌ایکس به نام «مادرخوانده» (The Godmother) نقش آفرینی و تهیه‌کنندگی کند. بر اساس گزارش‌های رسیده، «لوپز» تصمیم دارد با این فیلم وارد عرصه کارگردانی نیز بشود.

لوپز نقش قاچاقچی کلمبیایی مواد مخدر، «گریسلدا بلانکو» مشهور به «مادرخوانده» را بازی خواهد کرد. این فیلم داستان زندگی بلانکو را بازگو می‌کند. بلانکو که در خانواده‌ای فقیر متولد شد، در طول فعالیتش موفق شد با هوشیاری خود از مردان اطرافش بالاتر رود و نامش را جزو یکی از بزرگ‌ترین قاچاقچیان مواد مخدر تاریخ ثبت کند. او ثروتی به ارزش ۲ میلیارد دلار داشت و جزو بزرگان جنگ کابوی‌های کوکائین میامی بود. بلانکو در سال ۲۰۱۲ در کلمبیا به قتل رسید.

لوپز به همراه «الین گلداسمیث تامس»، «بنی مدینا» و «جولیا یورن» تهیه‌کننده این فیلم خواهد بود. «رجینا کورادو» و «ترنس وینتر» فیلم‌نامه این فیلم را نوشته و «الکس پتیفر»، «الکس براون»، «ریک یورن» و وینتر تهیه‌کنندگان اجرایی آن خواهند بود.

این فیلم سومین پروژه مشترک لوپز و اس‌تی‌ایکس پس از «شغل دوم» (Second Act) و «شیادان» (Hustlers) است. فروش خانگی‌ «شغل دوم» به ۳۹ میلیون دلار رسید. لوپز درباره این فیلم گفت: «من همیشه داستان «گریسلدا بلانکو» را تحسین می‌کردم و از اینکه فرصت بازی در نقش او را به دست آورده‌ام خوشحالم. او داستانی هیجان انگیز و شخصیت‌های پویا دارد، رسوایی، جاه طلبی، چشم‌پوشی و دلسردی. در دنیای مردها، من بسیار خوشحالم که فرصت بیان داستان یک زن موفق را به دست آورده‌ام و از اس‌تی‌ایکس برای ایجاد این موقعیت متشکرم.»

«آدام فوگلسن» عضو هیئت مدیره اس‌تی‌ایکس نیز در همین راستا ضمن ابراز خشنودی گفت: «ما عاشق کار کردن با جنیفر، الین و بنی هستیم. آن‌ها تهیه‌کنندگان موفقی هستند و ما برای این اعتماد و همکاری ارزش زیادی قائلیم. داستان این فیلم یک داستان واقعی جنایی است و جنیفر علاقه زیادی برای بازگو کردن آن دارد و ما برای آغاز فیلم‌برداری با تیم او روز شماری می‌کنیم.»

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *