«جیک جیلنهال» در Snow Blind بازی می‌کند

«جیک جیلنهال» یکی از معدود بازیگرانی است که به بازی در هر نوع پروژه‌ای، و در هر زمانی صرف نظر از برنامه‌ی فشرده‌اش علاقه نشان می‌دهد. او به تازگی در فیلم «مرد عنکبوتی: دور از خانه» نقش شخصیت شرور «میستریو» را بازی کرده و در فیلم تریلر «اره مخملی» به کارگردانی «دن گیلروی» جلوی دوربین رفته است. او به انتخاب‌های غیرقابل پیش‌بینی خود ادامه داده و قرار است در فیلم «برف کور» (Snow Blind) بازی کند.

در حال حاضر استودیوها برای اخذ امتیاز تولید و پخش این فیلم که از رمانی به همین نام اقتباس خواهد شد با هم رقابت می‌کنند. «برف کور» به کارگردانی «گوستاو مولر» داستانی در مورد کودکی است که متوجه می‌شود والدینش در برنامه‌های محافظت از شهود نقش دارند. این فیلم ترکیبی از «زندانیان» و «انتهای رقابت» توصیف شده است.

جیلنهال پروژه‌های متعددی را پیش روی خود دارد. او علاوه بر «برف کور» باید در اکشن تریلر «دیویژن» (The Division)، با «بندیکت کامبربچ» در تریلر معمایی «ریو» (Rio) و سریالی تلویزیونی «لیک ساکسس» (Lake Success) برای HBO بازی کند. جیلنهال در فیلم «سرقت هلی‌کوپتر» (Helicopter Heist) نیز باید جلوی دوربین برود و با کمپانی فیلمسازی خود از «خانه لذت» (Fun Home) اقتباس کند.

مولر کارگردانی دانمارکی است که با اولین فیلم بلندش «گناهکار» شناخته می‌شود. تاریخ پخش این فیلم و استودیوی پخش‌کننده‌ی آن هنوز مشخص نشده است.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *