خالق شخصیت X-23 در حال کار بر روی ﻓﯿﻠﻢنامه ادامه Logan

جیمز منگولد کارگردان فیلم سینمایی Logan (لوگن) چند روز قبل طی مصاحبه اش با هالیوود ریپورتر فاش کـرد کهدر حال کار بر روی یک ﻓﯿﻠﻢنامه برای ﺍﺳﭙﯿﻦﺁﻑی سینمایی درباره شخصیت لورا، معروف به X-23 دختر کلونی ولورین است؛ شنیدن این خبر خوشحالی بسیاری از طرفداران را در پـی داشت! حال خالق این شخصیت، آقای ﮐﺮﯾﮓ ﮐﺎﻝ که در دنیای کتاب های مصور شهرت زیادی دارد با انتشار یک توییت فاش کرد که خودش هم در نگارش این ﻓﯿﻠﻢنامه دخالت دارد، اما به جزئیات پروژه اشاره ای نکرد. ظاهرا در این فیلم که ساخت آن تقریبا قطعی شده، قرار است شاهد ماجرایی جدید از لورا با نقش آفرینی دافنه کین باشیم. البته هنوز هیچ اطلاعاتی از این فیلم در دست نداریم و باید خیلی بیشتر صبر کنیم.این نویسنده، که لورا کینی را با ﮐﺮﯾﺴﺘﻮﻓﺮ ﯾﺎﺳﺖ (ثور: دنیای تاریک) نخستین بار سال ۲۰۰۰ در سریال انیمیشنی X-Men: Evolution (مردان ایکس: فرگشت) به تصویر کشید – ﺳﭙﺲ سال ۲۰۰۴ ﺩﺭ ﺷﻤﺎﺭﻩٔ ۳ ﻣﺠﻤﻮﻋﻪ ﮐﻤﯿﮏ ﺍﻥﻭﺍﯼﺍﯾﮑﺲ ﻣﻌﺮﻓﯽ ﺷﺪ و پا به دنیای کتاب های مصور گذاشت – در تازه تربن اظهاراتش از اینکه توانسته به منگولد در این فیلم بپیوندد قدردانی کرده است. ﮐﺮﯾﮓ ﮐﺎﻝ بواسطه یک توییت گفت: “جیمز [منگولد] یک نابغه است. من خیلی از اینکه بخشی از این سفر هستیم خوشحالم …” ﮐﺮﯾﮓ ﮐﺎﻝ کـه در نگارش ﻓﯿﻠﻢنامه Thor: Ragnarok (ثور: راگناروک) دخالت داشته – یکی از مورد انتظارترین فیلم های امسال که چشم های زیای به آن دوخته شده است – همچنین کمی درباره فیلم جدید و چیزی که باید از آن انتظار داشته باشیم صحبت کرد. طبق صحبت های او وقایع فیلم X-23 در خط زمانی ویرانشهری Logan به وقوع می پیوندد و در ادامه حوادث آن رخ می دهد – یعنی خبری از سفر در زمان و قرار گرفتن در کنار دیگر ایکس ها نخواهد بود.

این نویسنده در پاسخ به یکی از طرفداران که بیان کرده بود حضور شخصیت کیمورا در این فیلم چقدر می تواند جالب باشد گفت که: “یک فکر بسیار خوب است، اما ما داریم از LOGAN می سازیم، بنابراین با توجه به آن دنیا ممکن نیست …” باید اشاره کنیم که کیمورا در کتاب های مصور مارول مربی ایکس-۲۳ بوده است. در حالی که بسیاری از طرفداران در تعجب بود کـه آیا واقعا ممکن است فاکس داستان Logan را با یک فیلم اختصاصی برای شخصیت ایکس-۲۳ ادامه دهد، جیمز منگولد فاش کرد که در واقع موفقیت های Wonder Woman باعث شد کار بر روی این پروژه ممکن شود. منگولد در رابطه با موفقیت های ﭘﺘﯽ ﺟﻨﮑﯿﻨﺰ گفته بود کـه: “موفقیت های ﭘﺘﯽ [ﺟﻨﮑﯿﻨﺰ] با آن فیلم تنها باعث استواری بیشتر استودیوها شد تا ترس کمتری از یک شخصیت زن داشته باشند… خب ما یک شخصیت زن داریم. باور نکردنی است. و قرار است چه کاری با آن انجام دهیم؟ و این جایی است که الان با ﻓﯿﻠﻢنامه لارا هستیم، …” اگر به یاد داشته باشید آخرین باری که به ایده ساخت فیلم ﺍﺳﭙﯿﻦﺁﻑ X-23 اشاره شد، زمانی بود کـه ﺗﻬﯿﻪﮐﻨﻨﺪﻩٔ ﻓﯿﻠﻢهای X-Men ﻫﺎﭺ ﭘﺎﺭﮐﺮ به سادگی گفت امکان آن وجود دارد.

خالق شخصیت X-23 در حال کار بر روی ﻓﯿﻠﻢنامه ادامه Logan

بدون شک Logan بعد از موفقیت Deadpool به لطف ترکیب زیبای کمدی و اکشن، یک موفقیت به یادماندنی دیگر برای فرانچایز مردان ایکس طی چند سال اخیر بوده است، فیلمی فوق العاده با گروه سنی R که به فروش خوبی دست یافت و مورد تحسین قرار گرفت، و همچنین بسیاری از فیلمسازان را مجاب کرد که در ژانر ابرقهرمانی هم می توان فیلم درجه R ساخت. حال فاکس قصد دارد این بار با فیلم New Mutants (ﺟﻬﺶﯾﺎﻓﺘﻪهای جدید) سفری در ژانر وحشت داشته باشد، ما نیز به شدت مشتاق هستیم که ببینیم محصول ترکیب ترس با علم و تخیل چگونه می شود.

از فیلم های پیش روی مردان ایکس می توانیم به The New Mutants (شروع اکران از جمعه ۲۴ فروردین ۹۷)، Deadpool 2 (شروع اکران از جمعه ۱۱ خرداد ۹۷)، X-Men: Dark Phoenix (شروع اکران از جمعه ۱۱ آبان ۹۷) و Gambit (شروع اکران از جمعه ۲۵ بهمن ۹۷) اشاره کنیم؛ بنابراین ۹۷ سال مردان ایکس است. حالا کـه ساخت فیلم X-23 قطعی شده است، بزودی خبرهای بیشتر و دقیق تری از آن خواهیم شنید.

تانی کال

مغناطیس نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *