دومین تریلر رسمی فیلم Men in Black: International

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از فیلم Men in Black: International (مردان سیاه‌پوش بین‌المللی) منتشر شده است. کمپانی سونی پیکچرز امروز دومین تریلر قسمت جدید فیلم Men In Black (مردان سیاه پوش) را منتشر کرد که در این تریلر شاهد تصاویر جدید بسیاری از اتفاقات این قسمت هستیم و دید بهتری از این قسمت ارائه می‌دهد. در این تریلر بیشتر با شخصیت ایجنت H با بازی کریس همسورث و ایجنت M با بازی تسا تامپسون آشنا می‌شویم که باید به شکار فضایی‌هایی بپردازند. در تریلر جدید فیلم Men in Black: International منشا شخصیت ایجنت M نمایش داده می‌شود که ظاهرا خانواده او با یک بیگانه مواجه شده بودند و حافظه آن‌ها توسط سازمان MiB پاک شده بود، اما آن‌ها او را که یک کودک در آن زمان بوده، فراموش کردند و حال او در تلاش است تا یکی از ماموران سازمان مردان سیاه پوش شود. در ادامه او با ایجنت H به ماموریتی در لندن فرستاده می‌شود تا با نیروی بیگانه و بدخواه The Hive مواجه شوند که آن‌ها می‌توانند به شکل هرچیزی حتی اعضای سازمان MiB تبدیل شوند و حال این سازمان با یک خطر جدی مواجه شده است. علاوه بر این، دومین تریلر بین المللی فیلم Men in Black: International نیز منتشر شده که حاوی تصاویر جدیدی نیز است.


سونی دو پوستر جدید از فیلم Men in Black: International را نیز منتشر کرده که شما در ادامه می‌توانید این ۲ پوستر را نیز مشاهده کنید:

کریس همسورث در نقش ایجنت H، تسا تامپسون در نقش ایجنت M، ربکا فرگوسن، اما تامپسون در نقش ایجنت O، لیام نیسون در نقش ایجنت P، کمیل نانجیانی و ریف اسپال، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Men in Black: International حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی قسمت جدید فیلم Men in Black بر عهده اف گری گری، کارگردان فیلم The Fate of the Furious (سرنوشت خشمگین) و فیلم Straight Outta Compton (مستقیم از کامپتن)، بوده است و آرت مارکوم و مت هالووی، نویسندگان فیلم Iron Man (مرد آهنی)، وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته‌اند.

فیلم Men in Black International برای اکران در تاریخ ۱۴ ژوئن ۲۰۱۹ (۲۴ خرداد ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.

تانی کال

برگرفته از Gamespot

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *