خانه سینما و تلویزیون اخبار زمان پخش سریال های ماه رمضان

زمان پخش سریال های ماه رمضان

0

زمان پخش سریال های ماه رمضان

صدا و سیما به رسم هر سال در ماه رمضان امسال نیز سریال‌های مختلفی را تدارک دیده است. در مطلب حاضر به سراغ معرفی این سریال های تلویزیونی می‌رویم. در ابتدا نام کارگردان، بازیگران و زمان پخش هر سریال را ذکر کرده و سپس توضیحاتی مختصر برای هرکدام به‌دست داده‌ایم.

شخصیت های سریال احضار شبکه یک با ماسک

شبکه یک: سریال احضار

کارگردان: علیرضا افخمی

ساعت پخش: ۲۲:۱۵

بازیگران: آرش مجیدی، علی دهکردی، نسرین نکیسا، خیام وقار کاشانی، صالح میرزاآقایی، نسرین نکیسا، غزال نظر، مرتضی کاظمی، آدرینا صادقی، مینو آذرمگین میلاد میرزایی، رضا توکلی و افسانه چهره آزاد

علیرضا افخمی کارگردان سریال مشهور او یک فرشته بود است. سریالی که در زمان پخش خود به‌شدت مشهور بود و به‌دلیل المان‌های ماورایی عجیب و غریبش نظرات زیادی را جلب کرده بود. سریالی که کماکان وقتی صحبت‌ از سریال‌های ترسناک صدا و سیما می‌شود، نامش به میان می‌آید. افخمی البته سریال‌های تب سرد، پنجمین خورشید و پنج کیلومتر تا بهشت را نیز ساخته است. سریال جدید افخمی یعنی احضار نیز در ژانر ترسناک با عناصر ماورایی ساخته شده است. این سریال در شمال کشور جلوی دوربین رفته است و راجع به سفر چهار دوست به این منطقه است. سفری که سرنوشت ایشان را تغییر می‌دهد.

بازیگر جدید سریال بچه مهندس

شبکه دو: بچه مهندس ۴

کارگردان: احمد کاوری

ساعت پخش: ۲۱:۳۰

بازیگران: محمدرضا رهبری، ثریا قاسمی، فرهاد قائمیان، محمدرضا رهبری، مهشید جوادی، سیما خضرآبادی، سهند جاهدی، کورش سلیمانی، عبدالرضا اکبری، عباس جمشیدی‌فر، سیاوش چراغی‌پور، شیوا خسرومهر و عزت‌الله مهرآوران.

فصل چهارم بچه مهندس در راه است، سریالی که برای اولین‌بار در سال ۱۳۹۷ پخش شد. بچه مهندس ۴ برای پخش در ماه رمضان تدارک دیده شده است و این‌بار با تغییری محسوس پخش خواهد شد. این تغییر محسوس، مربوط‌به بازیگر نقش اصلی سریال است. بنابر اعلام سعید سعدی، تهیه‌کننده این سریال، روزبه حصاری که در سه فصل قبل نقش جواد جوادی را بازی کرده بود، به‌دلیل درخواست نامتعارف مالی از پروژه کنار گذاشته شد. به‌همین ترتیب، محمدرضا رهبری در بچه مهندس ۴ جایگزین روزبه حصاری شده است. به‌هر روی، بچه مهندس ۴ با داستانی احتمالا مشابه با فصل‌های قبل روی آنتن شبکه دوم سیما خواهد رفت.

داریوش فرهنگ سوار بر ماشین در سریال یاور

شبکه سه: سریال یاور

کارگردان: سعید سلطانی

ساعت پخش: ۲۰:۴۵

بازیگران: داریوش ارجمند، محمد حاتمی، زهرا سعیدی، شبنم فرشادجو، فقیهه سلطانی، امید علیمردانی، ارسلان قاسمی، مهوش افشارزاده

سعید سلطانی، کارگردان سریال‌های ستایش، پس از باران و رسم عاشقی امسال سریال یاور را برای شبکه سوم سیما ساخته است. این سریال که به‌عنوان اثری درام معرفی شده، گویا ته‌رنگی معمایی نیز خواهد داشت. یاور نیز همچون سریال‌های دیگر فهرست حاضر در سی قسمت ساخته شده است. نقش اصلی این سریال را داریوش ارجمند ایفا خواهد کرد.

بهروز افخمی در حال کارگردانی

شبکه پنج: سریال رعد و برق

کارگردان: بهروز افخمی

ساعت پخش: ۲۳

بازیگران: محمد فیلی، مهران رجبی، شهین تسلیمی، مختار سائقی، شهرام قائدی و مهدی زمین پرداز

سریال رعد و برق با محوریت وقوع سیلِ سال گذشته ساخته شده است. این سریالِ بهروز افخمی در استان‌های تهران، خوزستان و گلستان جلوی دوربین رفته است. رعد و برق یکی از پربازیگرترین سریال‌های امسال است و در ۲۵ قسمت ساخته شده است. این سریال تلویزیونی قرار است هر شب ساعت ۲۳ از شبکه پنج پخش شود.

تانی کال

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *