سریال‌های انیمیشن جدید Batman و Superman به شبکه HBO Max می‌آید

سریال جدیدی برای شخصیت «بتمن» (Batman‌) تحت عنوان «بتمن: جنگجوی شنل‌پوش» (Batman: Caped Crusader) از سوی شبکه‌های اچ‌بی‌او مکس و کارتون نتورک سفارش ساخت گرفته و با تهیه‌کنندگی «بروس تیم» تهیه‌کننده «بتمن: سریال انیمیشن» (Batman: The Animated Series)، «جی.‌جی آبرامز» و «مت ریوز» راهی شبکه اچ‌بی‌او مکس خواهد شد. این پروژه محصول برادران وارنر انیمیشن (WBA) و بد ربات آبرامز است.

«بتمن: سریال انیمیشن» در خلال سال‌های ۱۹۹۲ تا ۱۹۹۵ از شبکه فاکس کیدز در قالب ۸۵ قسمت پخش شد. داستان‌سرایی آن سریال با صداپیشگی «کوین کانروی» در نقش «شوالیه تاریکی» تحسین منتقدین و مخاطبین را در پی داشت. «مارک همیل» ستاره فیلم‌های «جنگ ستارگان» از جمله دیگر صداپیشگان سریال در نقش «جوکر» بود. شخصیت «هارلی کویین» نیز که توسط «بروس تیم» خلق شده بود در فصل اول سریال معرفی شد.

دی‌سی با همکاری وارنر سریال انیمیشن «هارلی کویین» (Harley Quinn) را نیز به تولید رسانده است. فصل سوم این مجموعه تحسین‌شده به جای شبکه DC Universe قرار است از اچ‌بی‌او مکس پخش شود. سریال انیمیشن «آکوامن: شاه آتلانتیس» (Aquaman: King of Atlantis) هم ژانویه سال ۲۰۲۰ سفارش ساخت گرفته است.

ریوز در حال حاضر بر روی سریال لایو-اکشن «گاتهام پی‌دی» (Gotham PD) کار می‌کند که اسپین‌آفی برای فیلم «بتمن» (The Batman) با بازی «رابرت پتینسون» است. آبرامز نیز در حال پشت سر گذاشتن مراحل پیش‌تولید «لیگ عدالت تاریک» (Justice League Dark) برای اچ‌بی‌او مکس است.

علاوه بر همه این پروژه‌ها، اچ‌بی‌او مکس سفارش ساخت سریال انیمیشن «سوپرمن» تحت عنوان «ماجراجویی‌های من با سوپرمن» (My Adventures With Superman) با صداپیشگی «جک کوید» بازیگر سریال «پسران» (The Boys) و «آلیس لی» بازیگر «پلی‌لیست فوق‌العاده زویی» (Zoey’s Extraordinary Playlist) در نقش‌های «کلارک کنت» و «لوییس لین» را صادر کرده است.

داستان سریال انیمیشن «ماجراجویی‌های من با سوپرمن» در مورد شخصیت‌های «مرد پولادین» و گزارشگر «دیلی پلنت» در بیست و چند سالگی و بهترین دوستشان «جیمی اولسن» است، وقتی که در حال کشف کردن هویت و توانایی‌های خود به عنوان یک گروه خبری تحقیقاتی‌اند.

«سوپرمن» هویت سری خود را می‌سازد و نقش خود به عنوان قهرمان متروپلیس و شاید دنیا می‌پذیرد، در حالی که لوییس ژورنالیست، جیمی عکاس را زیر پر و پال خود می‌گیرد. در همین حین کلاک و لوییس عاشق می‌شوند و به شکار آدم بدها می‌پردازند.

این سریال هم محصول بخش انیمیشن استودیوهای برادران وارنر است و با تهیه‌کنندگی «سم رجیستر»، «جیک وایت»، «برندن کلاگر»، و «جوسی کمبل» ساخته خواهد شد.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *