سونی تأکید کرد: Morbius بخشی از «دنیای سینمایی مارول» نیست

فیلم «موربیوس» (Morbius) سونی با تمرکز بر شخصیت شرور دنیای «مرد عنکبوتی» تا چند ماه آینده اکران خواهد شد. این هفته «تایریس گیبسون» بازیگر نقش «سایمون استرود» در این فیلم در مصاحبه با «کامیک‌بوک» فاش کرد که «موربیوس» تا اکتبر سال ۲۰۲۲ به تعویق افتاده و بخشی از «دنیای سینمایی مارول» خواهد بود، اما استودیوی سونی بر خلاف ادعای گیبسون از طریق «گیم‌اسپات» تأکید و تأیید می‌کند که فیلم همچنان قرار است ۲۸ ژانویه ۲۰۲۲ اکران شود و بخشی از «دنیای سینمایی مارول» نخواهد بود.

گیبسون در آن مصاحبه گفته بود: «فیلم را تا اکتبر به تأخیر انداخته‌اند چون می‌خواهند از حال و هوای هالووین استفاده کنند، بنابراین این یک سال خیلی طولانی خواهد شد.» در بخش دیگری از مصاحبه، گیبسون دو مرتبه به این پرسش که آیا «موربیوس» بخشی از «دنیای سینمایی مارول»‌ است یا نه پاسخ مثبت می‌دهد.

شایعه اتصال این فیلم به «دنیای سینمایی مارول» با انتشار تریلر «موربیوس» شکل گرفت وقتی که پوستی از «مرد عنکبوتی» در نمایی از آن دیده شد که بر رویش «قاتل» اسپری شده بود. در فیلم «مرد عنکبوتی: دور از خانه» (Spider-Man: Far From Home)، «کوئنتین بک» یا «میستریو» با تحویل ویدیویی به «دیلی باگل» ادعا کرد که «مرد عنکبوتی» مسئول حملات پهبادی بوده است. با این حال، لباس «مرد عنکبوتی» موجود در تریلر «موربیوس» بیشتر به لباس «توبی مگوایر» در فیلم‌های قبلی «مرد عنکبوتی» شباهت داشت نه لباس «تام هالند».

فیلم «موربیوس» ابتدا قرار بود ۳۱ ژوئیه ۲۰۲۰ اکران شود اما پاندمی سبب شد که این فیلم به ۱۹ مارس ۲۰۲۱ و سپس ۲۱ ژانویه ۲۰۲۲ و در نهایت ۲۸ ژانویه ۲۰۲۲ موکول شود.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *