شبکه دیزنی پلاس سریال پیش درآمد فیلم Beauty and the Beast را می‌سازد

شبکه دیزنی پلاس سریال پیش درآمدی برای فیلم لایو اکشن «دیو و دلبر» می‌سازد در حالی که «لوک ایوانز» و «جاش گد» نقش‌‌های قبلی خود را در این سریال بازی می‌کنند.

ایوانز در نقش «گستون» و گد در نقش «لیفو» حضور خواهد داشت. «ادی کیتسیس» و «آدام هورویتز» مسئولیت نویسندگی، ساخت و تهیه‌کنندگی این سریال موزیکال را بر عهده خواهند داشت. گد نیز علاوه بر صداپیشگی در نوشتن فیلم‌نامه کیتسیس و هورویتز را یاری خواهد کرد. هنوز نام سریال مشخص نشده است اما گفته می‌شود که این سریال شش قسمت خواهد داشت. کیتسیس و هورویتز پیش از این در ساخت سریال «روزی روزگاری»  همکاری کردند که شامل بسیاری از شخصیت‌های دیزنی از جمله «بل» از «دیو و دلبر»، «سپید برفی»، «کاپیتان هوک»، «جیمی کریکت» و «شاهزاده» می‌شد.

فیلم «دیو و دلبر» به کارگردانی «بیل کاندون» و بازی «اما واتسون» و «دن استیونز» در سال ۲۰۱۷ اکران شد و نظرهای خوبی از سوی منتقدان دریافت کرد و موفق به دریافت امتیاز ۷۱ درصد در سایت راتن تومیتوز شد. فیلم «دیو و دلبر» همچنین با فروش یک میلیارد و دویست میلیون دلار با بودجه ۱۶۰  میلیون دلاری در باکس آفیس جهانی موفقیت بزرگی محسوب می‌شد.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *