شروع تولید فصل پایانی سریال مردگان متحرک

مهر ۹۸ بود که شبکه AMC از تمدید سریال The Walking Dead (مردگان متحرک) برای فصل یازدهم خبر داد، اما در شهریور امسال اعلام شد که این سریال محبوب قرار است در فصل یازدهم به کار خود پایان دهد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل پایانی سریال مردگان متحرک آغاز شده است. شبکه AMC با انتشار تصاویری از شروع تولید فصل پایانی سریال The Walking Dead خبر داده که قرار است در ۲۴ قسمت تولید و در اواخر سال ۲۰۲۱ تا نیمه اول سال ۲۰۲۲ روی آنتن برود. شما در ادامه می‌توانید تصاویر اولین روز تولید فصل پایانی سریال مردگان متحرک را مشاهده کنید:

ساختمان و آسیاب بادی سوخته در اولین روز فیلمبرداری فصل پایانی سریال The Walking Dead

استوری برد اولین روز تولید فصل پایانی سریال The Walking Dead

این در حالی است که فصل دهم سریال The Walking Dead دارای ۶ قسمت جدید خواهد بود که پخش آن از تاریخ ۱۰ اسفند (۲۸ فوریه) آغاز خواهد شد که تعداد قسمت‌های فصل دهم سریال مردگان متحرک را تا ۲۲ قسمت افزایش خواهد داد. علاوه‌براین، AMC در حال ساخت یک سریال اسپین‌آف براساس داریل دیکسون و کارول پلتیر است که نورمن ریداس و ملیسا مک‌براید برای نقش‌آفرینی دوباره در این سریال باز خواهند گشت. این سریال هنوز نامی ندارد، اما انتظار می‌رود پخش آن در سال ۲۰۲۳ آغاز شود.

همچنین شخصیت‌هایی که تاکنون کشته شده‌اند ممکن است در اسپین‌آف دیگر دنیای مردگان متحرک که Tales of the Walking Dead (داستان‌های مردگان متحرک) نام دارد، نیز بازگردند. اسکات گیمپل در حال ساخت این سریال است که یک سریال آنتولوژی با قسمت‌های جداگانه است و تمرکز هر قسمت قرار است روی شخصیت‌هایی که تاکنون معرفی شده یا شخصیت‌های جدید باشد که در آن به ریشه و گذشته شخصیت‌ها پرداخته خواهد شد یا اینکه یک داستان مستقل براساس آن‌ها را شاهد خواهیم بود.

علاوه‌براین، پخش فصل دوم سریال The Walking Dead: World Beyond (مردگان متحرک: دنیای باقی) و نیمه دوم فصل ششم سریال Fear the Walking Dead (از مردگان متحرک بترسید) نیز قرار است در آینده نزدیک آغاز شود که سریال Fear the Walking Dead برای فصل هفتم نیز تمدید شده است. همچنین یک فیلم سینمایی با محوریت شخصیت ریک گرایمز نیز در دست ساخت است.

تانی کال

برگرفته از Comingsoon

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *