سریال The Walking Dead (مردگان متحرک) وارد جنگ شده است و به نظر می رسد سه کاراکتر قرار است که در فصل ۸ آن حضوری منظم و ثابت تر داشته باشند. با توجه به افزایش تنش ها و استرس ها در فصل ۷ سریال، همه ی نگاه ها به شبکه ی ای ام سی است تا بینند در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد. با توجه به اینکه قرار است در فصل ۸ سریال به ادامه ی داستان سرایی جنگ تمام عیار پرداخته شود، مطمئنا ما باید انتظار رو به رو شدن با تلفات بیشتر و خونریزی زیاد را داشته باشیم.

فصل ۷ سریال با یک قسمت پر از اکشن به پایان رسید که در آن شاهد آمدن نیگان به جلوی آستانه ی ریک بودیم و دیدیم که به ساکنان الکساندریا توسط متحد مفروض خود یعنی جیدیس خیانت شد. با شجاعت تمام، بازماندگان از جوامع کینگدوم و هیلتاپ به همراه ببر در لحظات نهایی برای نجات آمدند و ورق را برگرداندند. نظر باینکه مهاجمان گریختند، این گونه به نظر می رسد که بیشتر کاراکترها برای فصل هشتم برگردند، ولی قطعا جیدیس یکی دیگر از شخصیت های منفی این آخرالزمان زامبی وار خواهد بود.

حال گزارش شده است که قرار است استیون آگ، کاتلین ناکون و پولیانا مک اینتاش در فصل بعدی از بازیگران منظم و ثابت سریال باشند. اگر شما اسم کاراکتر های این بازیگران را نمی دانید، آک نقش ناجی دست راست نیگان به نام سایمون را بازی می کند، ناکون نقش انید و مک اینتاش نیز نقش ملکه جیدیس را بازی می کنند. با توجه به اینکه سریال در فصل ۷ برخی از بازیگران خود همچون استیون ین و مایکل کادلیتز را از دست داد، به نظر ثابت بودن این بازیگران در فصل بعدی سریال ممکن است به بهتر شدن سریال کمک کند.

انتظار می رود که فصل ۸ سریال The Walking Dead (مردگان متحرک) در ماه اکتبر ۲۰۱۷ (مهر ماه ۱۳۹۶) پخش شود.

بیاتومگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *