شروع تولید فیلم سونیک 2؛ انتشار اولین تصویر

ماه گذشته بود که پارامونت ساخت قسمت دوم فیلم Sonic the Hedgehog (سونیک خارپشت) را رسما تایید و اعلام کرد. حال طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Sonic the Hedgehog 2 رسما آغاز شده است. جف فاولر که وظیفه کارگردانی قسمت اول فیلم سونیک را بر عهده داشت و برای کارگردانی قسمت دوم این فیلم لایو اکشن نیز بازگشته، با انتشار تصویری در صفحه شخصی خود در توییتر از شروع تولید فیلم Sonic 2 خبر داد که در این تصویر تنها یک صندلی با تصویر لوگو فیلم سونیک 2 قابل مشاهده است که به حضور شخصیت Tails نیز اشاره دارد:

اولین روز فیلمبرداری فیلم Sonic the Hedgehog 2

قابل انتظار است که در فیلم Sonic the Hedgehog 2 شاهد بازگشت جیمز مارسدن در نقش تام واچوفسکی، بن شوارتز برای صداپیشگی در نقش سونیک خارپشت، جیم کری در نقش دکتر رباتنیک و تیکا سومپتر در نقش مدی واچوفسکی، باشیم. علاوه‌براین، انتظار می‌رود که در قسمت جدید فیلم Sonic شاهد حضور شخصیت Tails و حتی شخصیت‌های بیشتری از دنیای بازی سونیک باشیم که پیش از این به حضور شخصیت Tails در دنباله فیلم Sonic the Hedgehog اشاره شده بود و حتی در صحنه پس از پایان قسمت اول شاهد ورود این شخصیت به زمین بودیم.

فیلم Sonic the Hedgehog در اوایل سال ۲۰۲۰ روی پرده‌های سینما رفت و موفق شد ۳۱۹ میلیون دلار در سراسر جهان از جمله ۱۴۸ میلیون دلار در آمریکا فروش کند. طبق این آمار، فیلم سونیک به پر فروش‌ترین فیلم اقتباس شده از روی بازی‌های ویدیویی در آمریکا تبدیل شده است. علاوه‌براین، نتفلیکس در حال ساخت یک انیمیشن سریالی براساس مجموعه سونیک است که این سریال انیمیشنی قرار است Sonic Prime نام داشته باشد و در سال ۲۰۲۲ از نتفلیکس منتشر شود.

فیلم Sonic the Hedgehog برای اکران در تاریخ ۸ آوریل ۲۰۲۲ (۱۹ فروردین ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده است.

تانی کال

برگرفته از Gamespot

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *