فهرست عناوین اریجینال HBO Max برای تابستان امسال منتشر شد

وارنرمیدیا با راه‌اندازی HBO Max در اواخر ماه می وارد جنگ شبکه‌های استریمینگ خواهد شد. مجموعه‌ای که این شبکه در اختیار مشترکین قرار می‌دهد شامل عناوین شبکه‌ی کابلی HBO، استودیوی برادران وارنر، و کارتون نتورک می‌شود و همه‌ی آن‌ها را در کنار عناوین اریجینال و جدید منتشر می‌کند. چند عنوان اریجینال از جمله فیلم «زندگی عشقی» (Love Life) با بازی «آنا کندریک» یا فصل جدید سریال انیمیشن «لونی تونز» (Looney Tunes Cartoons) همزمان با راه‌اندازی شبکه عرضه خواهند شد. اما روز چهارشنبه HBO Max فهرست کامل برنامه‌های اریجینال خود برای تابستان امسال را منتشر کرد.

یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های اریجینال شبکه در چند ماه اول بدون تردید اپیزود ویژه‌ی «وقت ماجراجویی» (دانلود سریال Adventure Time با لینک مستقیم) خواهد بود اما این تنها عنوان انیمیشن شبکه برای تابستان نیست. HBO Max سریال «به‌ اندازه‌ کافی نزدیک» (دانلود سریال Close Enough با لینک مستقیم) به نویسندگی «جِی‌جی کوئینتل» را هم پخش می‌کند. «وقت ماجراجویی» در قالب ۱۰ فصل و ۲۸۳ اپیزود از کارتون نتورک پخش شده و آخرین قسمت آن سپتامبر سال ۲۰۱۸ روی ایر رفته بود.

فصل‌های جدید «دوم پاترل» و «جستجوی گروهی» نیز در تاریخ ۲۵ ژوئن (۵ تیر ماه ۱۳۹۹) از طریق HBO Max منتشر خواهند شد و «یک خیارشور آمریکایی» با بازی «سث روگن» در ماه آگست از راه می‌رسد.

 

تاریخ پخش عناوین اریجینال شبکه‌ی HBO Max:

مسابقه‌ی «کارما» (Karma) – ۱۸ ژوئن

وقت ماجراجویی: سرزمین‌های دور – بی‌ام‌او (Adventure Time: Distant Lands – BMO) – ۲۵ ژوئن

فصل دوم «دوم پاترل» (Doom Patrol) – ۲۵ ژوئن

ازمی و روی – (Esme & Roy) – ۲۵ ژوئن

فصل سوم «جستجوی گروهی» (Search Party) – ۲۵ ژوئن

به اندازه کافی نزدیک (Close Enough) – ۹ ژوئیه

امی باردار (Expecting Amy) – ۹ ژوئیه

خانه‌ی هو (The House of Ho) – ۱۶ ژوئیه

تیک ان سیک (Tig N’ Seek) – ۲۳ ژوئيه

داگ هاوس (The Dog House) – ۳۰ ژوئیه

فرسوده (Frayed) – ۳۰ ژوئیه

یک خیارشور آمریکایی (An American Pickle) ۶ آگست

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *