فیلمبرداری فیلم Flower Moon «مارتین اسکورسیزی» آغاز شد

استودیوی اپل اریجینال فیلمز و دفتر فیلم و موسیقی اکلاهوما (OF+MO) با انتشار بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند که تولید فیلم «قاتلین ماه گل» (Killers of the Flower Moon) به کارگردانی «مارتین اسکورسیزی» آغاز شده است. فیلمبرداری این پروژه‌ی وسترن که اقتباسی است از کتابی غیرداستانی به همین نام نوشته‌ی «دیوید گرن» از سه‌شنبه ۱۹ آوریل شروع شده است. این کتاب کشته شدن اعضای قبیله‌ی اوسج برای تصرف زمین‌های نفت‌خیز آنان در اولین روزهای شکل‌گیری اف‌بی‌آی را بازگو می‌کند.

اسکورسیزی می‌گوید: «خوشحالیم که بالأخره تولید «قاتلین ماه گل» در اکلاهوما آغاز شد. بازگویی این داستان در سرزمینی که این اتفاقات روی داده‌اند بسیار اهمیت دارد و برای اینکه ما بتوانیم تصویر دقیقی از آن زمان و آن مردم ارائه کنیم حیاتی است. در آستانه‌ی شروع فیلمبرداری از اپل قدردانی می‌کنیم، و از دفتر فیلم و موسیقی اکلاهوما و قبیله‌ی اوسج، به‌ویژه تمامی مشاوران قبیله و رایزنان فرهنگی. از همکاری با بازیگران و عوامل محلی برای جان بخشیدن به این داستان در سینما و ابدی کردن دورانی در تاریخ آمریکا که نباید از یاد برود هیجان‌زده‌ایم.»

اپل با شروع فیلمبرداری فهرست نهایی بازیگران فیلم را اعلام کرده است: «لئوناردو دی‌کاپریو»، «رابرت دنیرو»، «جسی پلمانز»، «لیلی گلدستون»، «تانتو کاردینال»، «کارا جید مایرز»، «جانای کالینز»، «جولین دیون»، «ویلیام بلو»، «لوییس کنسلمی»، «تاتانکا مینز»، «مایکل ابوت جونیور»، «پت هیلی»، «اسکات شپرد»، «جیسون ایزابل» و «استورجیل سیمپسون».

دی‌کاپریو در «قاتلین ماه گل» نقش «ارنست برکهارت» را بازی می‌کند، پسر برادر/خواهر یک زمین‌دار بانفوذ با بازی دنیرو. پلمانز که در «ایرلندی» (The Irishman) با اسکورسیزی همکاری داشته، در این فیلم نقش «تام وایت» را بازی می‌کند، یکی از اعضای سازمان نوبنیاد اف‌بی‌آی که بر روی قتل‌های قبیله اوسج تحقیق می‌کند. گلدستون که یک بازیگر بومی آمریکایی است نقش همسر ارنست را بازی خواهد کرد. فیلمنامه‌ی این پروژه توسط «اریک راث» به نگارش درآمده که ابتدا نقش «تام وایت» را برای دی‌کاپریو نوشت اما در نهایت این نقش به پلمانز رسید و دی‌کاپریو نقش ارنست را پذیرفت. راث به‌تازگی ادعا کرده است که نقش دی‌کاپریو و پلمانز به یک اندازه در داستان اهمیت دارند.

اسکورسیزی و دی‌کاپریو در ماه‌های گذشته با اعضای مختلف قبیله‌ی اوسج دیدار کرده‌اند.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *