دو فیلم جدید برای Transformers تولید می‌شود

چندگانه‌ی «ترنسفورمرها» (Transformers) با تولید دو فیلم جدید در آینده‌ای نزدیک ادامه پیدا می‌کند. به دنبال موفقیت «بامبل‌بی» (دانلود فیلم Bumblebee با لینک مستقیم)، ورایتی گزارش می‌دهد که پارامونت قصد دارد چندگانه را احیا کند. اطلاعات دقیقی از دو پروژه درز نکرده اما در این گزارش آمده است که یکی از فیلمنامه‌ها در دنیای فیلم «بامبل‌بی» با بازی «هیلی استاینفلد» روایت می‌شود. انتظار می‌رود این فیلم پروژه‌ای کم‌خرج‌تر باشد و با لحن «بامبل‌بی» مطابقت داشته باشد، در حالی که ریبوت دیگر بازیگران شناخته‌شده‌ی زیادی در خود جای داده و یک بلاک‌باستر تابستانی خواهد بود.

ماه مارس گذشته «لورنزو دی بوناونتورا» تهیه‌کننده‌ی فیلم‌های «ترنسفورمرها» تأیید کرد که «اوپتیموس پرایم» دست کم در دو فیلم که شامل دنباله‌ی مستقیمی برای «بامبل‌بی» و و دنباله‌ی دیگری برای چندگانه‌ی اصلی که داستانش پس از وقایع «ترنسفورمرها: آخرین شوالیه» (دانلود فیلم Transformers: The Last Knight با لینک مستقیم) روی می‌دهد ظاهر می‌شود.

دی بوناونتورا با یک نشریه‌ی ژاپنی گفته بود: «ما در حال کار بر روی دو پروژه هستیم و فیلمنامه‌ی هر دو در حال توسعه‌اند. یکی از آن‌ها دنباله‌ی جدیدی برای چندگانه‌ی اصلی است که داستانش پس از وقایع «آخرین شوالیه» روی می‌دهد و دیگری دنباله‌ای برای «بامبل‌بی» خواهد بود. بنابراین به فیلم‌های فکر می‌کنیم که در آن‌ها بامبل‌بی و اوپتیموس پرایم یار یکدیگرند، اما وقتی این دو پروتاگونیست‌های فیلم باشند روابط‌شان با انسان‌ها چالش‌برانگیز می‌شود. [می‌خندد].»

«بامبل‌بی» از «راتن تومیتوز» امتیاز ۹۲ درصد دریافت کرد که در میان دیگر عناوین چندگانه بی‌سابقه بود. این فیلم از نظر تجاری اما موفق نبود و در سراسر دنیا تنها ۴۶۵.۲ میلیون دلار فروخت، در حالی که با بودجه‌ی ۱۰۲ میلیون دلاری تولید شده بود. فیلم‌های «ترنسفورمرها: نیمه‌ی تاریک ماه» (دانلود فیلم Transformers: Dark of the Moon با لینک مستقیم) و «ترنسفورمرها: عصر انقراض» (دانلود فیلم Transformers: Age of Extinction با لینک مستقیم) پرفروش‌ترین فیلم‌های چندگانه‌اند و به ترتیب ۱.۱۲ و ۱.۱ میلیارد دلار فروش کرده‌اند.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *