قسمت ششم Transformers از لیست فیلم های 2019 پارامونت خط خورد

آینده فرانچایز سینمایی Transformers (ﺗﺒﺪﯾﻞﺷﻮﻧﺪﮔﺎﻥ) در هاله ای از ابهام قرار گرفت؛ چون کمپانی پارامونت نام فیلم سینمایی Transformers 6 را از لیست عناوین ۲۰۱۹ خودش خط زده است. ﻣﺎﯾﮑﻞ ﺑﯽ در سال ۲۰۰۷ استارت فرانچایز لایو-اکشن Transformers را زد، او تـا سال ۲۰۱۱ سه قسمت از این سری فیلم را با نقش آفرینی ﺷﺎﯾﺎ ﻻﺑﻮﻑ ساخت. سپس بی و کمپانی پارامونت تصمیم گرفتند که فرانچایز را از مسیر متفاوتی به سمت جلو ببرند، دو عنوان Transformers 4: Age of Extinction (ﻋﺼﺮ ﺍﻧﻘﺮﺍﺽ) و Transformers 5: The Last Knight (آخرین شوالیه) در همین مسیر تازه حرکت کردند، اما متاسفانه هر دو نقدهای ضعیفی را از سوی منتقدین و طرفداران دریافت کردند.

البته سری فیلم های Transformers هیچگاه با استقبال خیلی خوب منتقدین روبرو نبوده است، اما فروش این عناوین در گیشه همواره خوب بود و امیدوارکننده بوده است. ولی قسمت پنجم که The Last Knight نام داشت تقریبا نصف دو فیلم قبلی مجموعه فروخت، در صورتی که کمپانی برای تولید آن هزینه زیادی کرده بود. بنابراین کاملا طبیعی است که پارامونت برای فیلم بعدی خودش، یعنی Bumblebee (بامبلبی) پا به مسیر متفاونی بگذارد؛ این فیلم در واقع یک ﺍﺳﭙﯿﻦﺁﻑ است که به روایت خاستگاه یکی از رباتهای مشهور و پرطرفدار Autobot می پردازد، این فیلم توسط ﺗﺮﺍﻭﯾﺲ ﻧﺎﯾﺖ (Kubo and the Two Strings) کارگردانی شده است. اما ما انتظار داشتیم که قسمت ششم Transformers در سال ۲۰۱۹ پا به گـیشه بگذارد، اما به نظر می رسد که استودیو برنامه متفاوتی دارد.

طبق یک گزارش تازه منتشر شده توسط The Wrap کمپانی پارامونت پیکچرز نام فیلم Transformers 6 را از میان عناوین سال ۲۰۱۹ خودش خط زده و فعلا Bumblebee تنها فیلم از این فرانچایز است که قطعا اکران می شود. در این فیلم که قرار است ۲۱ دسامبر سال ۲۰۱۸ (مصادف با جمعه ۳۰ آذر) پا به گیشه بگذارد شاهد حضور ستاره هایی از جمله جان سینا و ﻫﯿﻠﯽ ﺍﺳﺘﺎﯾﻨﻔﻠﺪ خواهیم بود. باید اشاره کنیم که کمپانی پارامونت قصد داشت Transformers 6 را در تاریخ ۲۸ ژوئن ۲۰۱۹ روی پرده ببرد، اما این تاریخ اکنون در اختیار فیلم کمدی Limited Partners قرار گرفته است.

در نهایت باید اضافه کنیم که سرنوشت قسمت بعدی Tranformers تا اطلاع بعدی در ابهام قرار دارد و نمی دانیم برنامه پارامونت در مورد این فرانچایز چیست، شاید Bumblebee فیلمی باشد که این مجموعه را زنده نگه دارد، شاید هم در آینده شاهد تولید ﺍﺳﭙﯿﻦﺁﻑهای بیشتری باشیم. همچنین ممکن است استودیو نهایتان دکمه ریبوت Transformers را بزند!

 

تانی کال

برگرفته از پارامونت پیکچرز

مغناطیس نیوز

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *