مدیر شبکه‌ فاکس از آخرین وضعیت سریال‌های 24 و Prison Break می‌گوید

سریال‌های «۲۴» (24) و «فرار از زندان» (Prison Break) دو سریال درامی بودند که شبکه‌ی فاکس پس از چند سال احیا کرد. آن‌ها «فرار از زندان» را با فصل پنجم و «۲۴» را با «۲۴: یک روز دیگر زندگی کن» (24: Live Another Day) ادامه دادند. اما به دنبال واکنش‌های نسبتاً منفی به «۲۴: میراث» (24: Legacy)، سران شبکه و تهیه‌کنندگان سعی کردند برای تولید اپیزودهای بیشتر محتاطانه‌تر عمل کنند.

فاکس بهار گذشته تصمیم گرفت تولید دو سریال بر اساس «۲۴» را متوقف کند. یک سریال تریلر با مدیریت «هاوارد گوردن» و «جرمی دانر» شورانرهای «۲۴» و پیش‌درآمد دیگری که پیشینه‌ی شخصیت «جک باور» را به نویسندگی گوردن و «جوئل سورنو» روایت می‌کرد.

«مایکل تورن» مدیر شبکه‌ی فاکس سه‌شنبه در کنفرانس «انجمن منتقدین تلویزیونی» در مورد احتمال تولید فصل جدید «فرار از زندان» و سریال جدیدی براساس «۲۴» گفت: «ما به مذاکره در مورد اسپین‌آف‌های احتمالی «۲۴» و «فرار از زندان» ادامه خواهیم داد. هنوز هیچ پروژه‌ای به آن مرحله نرسیده که تولیدش را اعلام کنیم اما اگر راهی برای ساخته شدن ادامه‌ی «۲۴» وجود داشته باشد، از انجام بسیار خوشحال خواهیم شد. با این حال، [ایده‌ی ابتدایی] باید ویژه و ارزش ساخته شدن را داشته باشد. دوست داریم به یک رویداد تلویزیونی شبیه شود.»

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *