نت‌فلیکس تاریخ پخش فصل سوم The Crown را اعلام کرد

فصل سوم سریال درام تاریخی «تاج» (The Crown) در تاریخ ۱۷ نوامبر (۲۶ آبانماه ۱۳۹۸) از نت‌فلیکس پخش خواهد شد. فصل دوم سریال نزدیک به دو سال قبل و در تاریخ ۸ دسامبر سال ۲۰۱۷ منتشر شده بود.

داستان فصل سوم «تاج» در سال ۱۹۶۴ روی می‌دهد و وقایعی مختلفی از جمله ظهور گروه موسیقی «بیتلز» و قهرمانی تیم ملی فوتبال انگلستان در جام جهانی ۱۹۶۶ را پوشش می‌دهد. شخصیت‌هایی چون «کامیلا پارکر باولز» همسر دوم چارلز، شاهزاده ولز نیز در این فصل ظاهر می‌شوند.

فصل سوم به نویسندگی «پیتر مورگان» بازیگران متفاوتی نسبت به فصل دوم خواهد داشت. «الیویا کلمن» بازیگر برنده‌ی اسکار «سوگلی» نقش «ملکه الیزابت دوم» را ایفا می‌کند و جانشین «کلر فوی» در فصل قبل می‌شود. «توبایاس منزیس» (Outlander)، «بن دنیلز» (The Exorcist) و «هلنا بونهام کارتر» هم به ترتیب نقش‌های «شاهزاده فیلیپ»، «لرد اسنودان» و «شاهزاده مارگارت» را بازی می‌کنند. نقش «پارکر باولز» به «امرالد فنل» و نقش «شاهزاده چارلز» به «جاش اوکانر» سپرده شده است. «ماریون بیلی» نیز ایفاگر نقش «الیزابت، ملکه مادر» است و «جیسون واتکینز» در نقش نخست وزیر «هارولد ویلسون» ظاهر می‌شود که تا سال ۱۹۷۷ بر سر کار بود.

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *