همکاری «جیک جیلنهال» با کارگردان Extraction در فیلم Combat Control

استودیوی ام‌جی‌ام که از آغاز سال ۲۰۲۱ پروژه‌های گران‌قیمتی را خریداری کرده، در حال مذاکره است تا امتیاز پخش فیلم «مدیریت نبرد» (Combat Control) در مورد «جان چپمن» دریافت‌کننده‌ی «مدال افتخار» با بازی «جیک جیلنهال» را به دست آورد. «سم هارگریو» که فیلم اکشن پربیننده‌ی «آزادسازی» (Extraction) نت‌فلیکس با بازی «کریس همسورث» و «گلشیفته فراهانی» را در کارنامه دارد، این فیلم را کارگردانی خواهد کرد. جیلنهال و «شلبی مالون» از جمله تهیه‌کنندگان این پروژه‌اند.

سرمایه‌گذاران فیلم «هاید‌اوی اینترتینمنت» با مدیریت «جاناتان گری»، «متیو رودز» و «کریستی گریشام» خواهد بود. جیلنهال در فیلم نامزد اسکار «شبگرد» (Nightcrawler) با رودز همکاری کرده است. «ران وست» از کمپانی «ترولاین اینترتینمنت» که متن کتاب «تنها در سپیده‌دم» (Alone at Dawn) را پیش از انتشار به «هاید‌اوی» آورد، یکی دیگر از تهیه‌کنندگان فیلم است.

فیلم «مدیریت نبرد» بر اساس داستان واقعی سرگذشت چپمن عضو تیم کنترل نبرد نیروی هوایی آمریکا ساخته خواهد شد که مارس سال ۲۰۰۲ در افغانستان درگذشت. به دنبال مرگ چپمن، تا یک دهه حقیقت در مورد اینکه چه اتفاقی روی داده بود فاش نشد. پانزده سال بعد، «کورا الکساندر» فرمانده نیروی هوایی وظیفه داشت تحقیق کند که آیا چپمن لایق دریافت مدال افتخار است یا نه.

وقتی چپمن در ۲۲ آگست سال ۲۰۱۸ بالاترین مدال افتخار را دریافت کرد، دولت ایالات متحده سرانجام اجازه‌ی افشا شدن سرگذشتش را داد و جزئیات یکی از سری‌ترین مأموریت‌های نظامی ارتش ایالات متحده را به اطلاع عموم رساند. این اولین بار در تاریخ آمریکا بود که یک عضو از تیم کنترل نبرد این مدال را دریافت می‌کرد. از زمان جنگ ویتنام نیز عضوی از نیروی هوایی ارتش این مدال را دریافت نکرده بود.

تهیه‌کنندگان فیلم در جستجوی بازیگر زنی برای نقش «کورا الکساندر» هستند. خریداری این فیلم برای استودیوی ام‌جی‌ام یک موفقیت بزرگ خواهد بود. آن‌ها در طول ماه‌های اخیر فیلم بیوگرافیکال «پگی لی» با بازی «میشل ویلیامز» و «طوفان» (Adrift) «دارن آرونوفسکی»‌ با بازی «جردل لتو» را خریداری کرده‌اند.

جیلنهال اخیراً در تصاویر پشت صحنه‌ی فیلم اکشن «آمبولانس» (Ambulance) به کارگردانی «مایکل بی» دیده شده، و به  زودی باید در «فرانسیس و پدرخوانده» (Francis and the Godfather) به کارگردانی «بری لوینسون»، مینی‌سریال «پسر» (The Son) به کارگردانی «دنی ویلنوو»، و «گناهکار» (The Guilty) نت‌فلیکس به همراه «رایلی کیو» و‌ «ایتان هاک» بازی کند.

هارگریو برای کارگردانی دنباله‌ی «آزادسازی» بازمی‌گردد. به دنبال موفقیت این عنوان اکشن، استودیوهای بسیاری برای همکاری با این فیلمساز ابراز تمایل کرده‌اند.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *