پوستر فیلم Glass تازه‌ترین اثر شیامالان

اولین پوستر فیلم «شیشه» (Glass) به کارگردانی «ام. نایت شیامالان» به عنوان سومین قسمت از سه گانه «ناگسستنی» (Unbreakable) منتشر شده و همانطور که مشاهده می‌کنید از هم اکنون سؤالاتی را در ذهن هواداران در مورد شخصیت‌های دو فیلم «اسپلیت» و «ناگسستنی» ایجاد کرده است.

شیامالان با انتشار این تصویر در توئیتر اعلام کرد، «از اینکه می‌خواهم به شما بگویم فیلم Glass در کامیک‌کان حاضر است بسیار هیجانزده‌ام. بیستم جولای به همراه عوامل فیلم در کنار شما خواهیم بود! می‌توانید خودتان را آماده یک سوپرایز هم کنید… اما تا آن زمان از پوستر فیلم لذت ببرید.»

در پوستر فیلم سه شخصیت اصلی سه گانه یعنی «دیوید دان» از فیلم «ناگسستنی» با بازی «بروس ویلیس»، «الایژا پرایس» با بازی «ساموئل ال. جکسون» و «جیمز مک‌آووی» در نقش قاتل زنجیره‌ای با اختلالات شخصیتی عجیب دیده می‌شوند. انعکاس تصاویر این سه تن هم به عنوان پرسونای واقعیشان به چشم می‌خورد.

هر سه شخصیت فیلم در اینجا لباس‌های مخصوص بیمارستان و یا آسایشگاه روانی پوشیده‌اند اما زنجیرهای که در کنار دان دیده می‌شود نشان می‌دهد که او وضعیتی به مراتب وخیم‌تر دارد. در صورتی که دیوید زنجیر شده باشد، گره دیگری در قصه‌ای که گوشه‌ای از آن در پس از تیتراژ پایانی «اسپلیت» نمایان شد به وجود می‌آید.

در آن صحنه دان را دیدیم که درون یک رستوران دورافتاده نشسته بود و خبر آدم‌ربایی و تجاوز او به سه دختر جوان را تماشا می‌کرد. معنای آن صحنه این بود که دان احتمالاً قصد دارد قاتل را به دام بیندازد اما از این پوستر چنین برداشت می‌شود که این موش و گربه بازی طراحی متفاوتی خواهد داشت.

پوستر فیلم Glass تازه‌ترین اثر شیامالان

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *