گزارش شده است که لیام نیسون، بازیگر فیلم Silence (سکوت) و سه گانه Taken (ربوده شده) قرار است که در فیلم Retribution (کیفر) به ایفای نقش بپردازد. فیلم کیفر، یک فیلم هیجان انگیز جدید از کمپانی های StudioCanal و The Picture Company و Ombra Films می باشد.

فیلم که یک بازسازی از فیلمی اسپانیایی محصول سال ۲۰۱۵ می باشد، بر محوریت یک مدیر موفق وال استریت می باشد که متوجه می شود که توسط افراد ناشناس یک بمب در زیر صندلی ماشینش جاسازی شده و به همین دلیل، او را مجبور می کنند تا حجم زیادی از پول را در چندین ساعت فراهم کند وگرنه این بمب را منفجر خواهد کرد. اوضاع هنگامی پیچیده تر می شود که خانواده ی این مرد به همراه وی در داخل ماشین می باشند.

همکار و رفیق همیشگی نیسون یعنی جوم کالت -سرا (Unknown, Non-Stop, Run All Night) به همراه خوان زولا، اندرو رونا و الکس هاینمن، تهیه کنندگی فیلم کیفر را بر عهده خواهد داشت. لازم به ذکر است که جوم کالت-سرا کارگردانی فیلم را بر عهده ندارد.

کریس سلمان پور و اندرو بالدوین قرار است که فیلمنامه را برای فیلم بازسازی قلم بزنند. همکاری بعدی نیسون و کالت-سرا یعنی فیلم The Commuter در ماه ژانویه سال ۲۰۱۸ اکران خواهد شد. علاوه بر این، او قرار است که در اوخر امسال به همراه دایان لین در فیلم بیوگرافی Felt به ایفای نقش بپردازد.

بیاتومگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *