احتمال کارگردانی ریبوت فیلم Men in Black توسط اف گری گری

چندی پیش کمپانی سونی پیکچرز اعلام کرده بود که قصد ساخت نسخه بازسازی شده فیلم Men in Black (مردان سیاه‌پوش) را دارد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون و طبق گزارشی که توسط سایت خبری ددلاین منتشر شده، به نظر می‌رسد که این کمپانی قصد دارد کارگردانی نسخه ریبوت فیلم مردان سیاه پوش را به دست اف. گری گری بسپارد. اف. گری گری به خاطر کارگردانی فیلم The Fate of the Furious (سرنوشت خشمگین) و فیلم Straight Outta Compton (مستقیم از کامپتن) توانست تا حد بسیار زیادی خود را معروف‌تر از قبل کند. براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، فیلم Men in Black برای اکران در تاریخ ۱۴ ژوئن ۲۰۱۹ (۲۴ خرداد ۱۳۹۸) تنظیم شده است.

اگرچه این نسخه، بازسازی نسخه ابتدایی این فیلم است اما با این حال، قرار نیست شاهد حضور ویل اسمیت یا تامی لی جونز در اسپین آف فیلم Men in Black باشیم. فیلم جدید مجموعه مردان سیاه‌پوش قرار است دنیای سه‌گانه اصلی این مجموعه را گسترش بدهد. این پروژه قرار است متفاوت از پروژه مشترک فیلم 21Jump Street (خیابان جامپ شماره ۲۱) و فیلم MI23 باشد که جونا هیل قرار است در آن به ایفای نقش بپردازد. با وجود اینکه هیل سال گذشته گفت که وضعیت این فیلم کاملا پیچیده است، اما این پروژه هنوز مراحل توسعه خود را سپری می‌کند و هنوز هیچ مانعی بر سر راه آن قرار نگرفته است.

آرت مارکوم و مت هالووی، نویسندگان فیلم Iron Man (مرد آهنی) و فیلم Transformers: The Last Knight (تبدیل شوندگان: آخرین شوالیه)، نویسندگی نسخه فرعی فیلم مردان سیاه‌پوش را که هنوز هیچ نام و نشان رسمی‌ای ندارد بر عهده خواهند داشت. والتر پارکس و لوری مک دونالد که تهیه‌کنندگی نسخه اصلی این مجموعه را بر عهده داشتند، دوباره در این پروژه هم حضور دارند و به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی فعالیت خواهند کرد. همچنین استیون اسپیلبرگ هم در پروژه تولید این نسخه فرعی حضور به عمل خواهد رساند و در کنار پارکس و مک دونالد، تهیه‌کننده اجرایی پروژه خواهد بود.

فیلم Men in Black در تابستان سال ۱۹۹۷ به روی پرده‌های سینما رفت. این فیلم که ویل اسمیت و تامی لی جونز در آن به‌عنوان شخصیت‌های اصلی داستان ایفای نقش کرده بودند، موفق شد ۵۸۲ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. پس از آن، فیلم Men in Black II (مردان سیاه‌پوش ۲) که دنباله فیلم اول بود، در سال ۲۰۰۲ اکران شد و توانست درآمدی بالغ بر ۴۴۱ میلیون دلار در سراسر جهان به دست آورد. این فیلم نه‌تنها از فروش پایین‌تری نسبت به قسمت اول برخوردار شده بود، بلکه فیلم Men in Black II نقدهای متوسط و ضعیفی را نیز از سوی منتقدان دریافت کرد. در نهایت فیلم Men in Black 3 (مردان سیاه‌پوش ۳) در سال ۲۰۱۲ به روی پرده رفت و با وجود مشکلاتی که در زمان فیلمبرداری برای این فیلم به‌وجود آمده بود، اما این اثر موفق شد ۶۴۲ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. کارگردانی هر سه فیلم Men in Black بر عهده بری ساننفلد بوده است.

تانی کال

برگرفته از ComingSoon

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *