کمپانی برادران وارنر و دی سی شب گذشته در مراسم افتتاحیه انیمیشن Batman and Harley Quinn (بتمن و هارلی کویین) در کمیک کان سن دیگو ۲۰۱۷ اعلام کرده اند که انیمیشن های آینده دی سی شامل یک اقتباس از کتاب Death of Superman (مرگ سوپرمن) می باشد که در سال ۲۰۱۸ و در دو بخش جداگانه با طول استاندارد فیلم های سینمایی پخش خواهد شد.

هر چند، در بالای این صف از انیمیشن های دی سی، انیمیشن Batman: Gotham by Gaslight (بتمن: گاتهام زیر نور چراغ) قرار دارد، یک اقتباس از داستان مشهور سال ۱۹۸۹ که شوالیه تاریکی دوره ویکتوریایی را معرفی می کند که به دنبال و تعقیب جک قاتل می باشد. این داستان که توسط برایان آوگاستون نوشته شده و مایک میگولا آن را ترسیم کرده است در ۴۸ صفحه می باشد و کمیک نسبتا کوتاهی است به این معنا که نسخه انیمیشنی، یک نسخه گسترده از داستان را ارائه می کند، چیزی که مطمئنا سبب دلخوشی طرفداران می باشد.

پس از اکران این انیمیشن، انیمیشن Suicide Squad: Hell to Pay (جوخه انتحار: جهنم به پا می شود) قرار دارد، اولین فیلم جوخه انتحار که قرار است با تداوم اشتراک فیلم های اصیل دنیای دی سی در ارتباط باشد. این انیمیشن به یک داستان اصیل خواهد پرداخت و وعده داده شده که دارای صداپیشگان بسیار عالی خواهد بود.

سوپرمن

در ادامه اکران انیمیشن های سال ۲۰۱۸، اولین قسمت از انیمیشن دو قسمتی مرگ سوپرمن قرار دارد. این انیمیشن داستان نبرد کشنده و مهلک سوپرمن با دومزدِی را به اقتباس در می آورد، در واقع این دومین فیلم دنیای دی سی می باشد که این موضوع را مورد اقتباس قرار می دهد. اولین فیلم نیز انیمیشن Superman: Doomsday (سوپرمن: دومزدی) محصول سال ۲۰۰۷ می باشد که اولین فیلم اصیل دنیای دی سی بود و اتفاقات داستان اصلی کتاب کمیک را به شدت متراکم و تغییر داده است تا در مدت زمان ۷۵ دقیقه ای فیلم جا شود. فیلم جدید که این داستان را مورد اقتباس قرار می دهد، مطمئنا به داستان اصلی بیشتر وفادار خواهد بود و شامل بسیاری از لحظات مورد علاقه طرفداران از داستان خواهد بود که در انیمیشن اولی دیده نشده اند.

در نهایت، در اوایل سال ۲۰۱۹، انیمیشن Reign of the Supermen (حکومت سوپرمن)، دومین قسمت از همین اقتباس دو قسمته به اکران در خواهد آمد. ما شاهد طلوع سوپرمن جایگزینی هستیم که طی سال پس از مرگش، جایگاهش را به دست می گیرد که شامل کاراکترهای استیل، سایبورگ سوپرمن، سوپربوی و آخرین فرزند کریپتون نیز می باشد.

bia2mag

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *