با اینکه دو سال تا اکران انیمیشن How to Train Your Dragon 3 (چگونه اژدهای خود را آموزش دهید ۳) محصول کمپانی دریم وورکز باقی مانده است ولی این مسئله به این معنی نیست که عوامل فیلم در حال کار و آماده سازی مراحل تولید آن نیستند. چون سری انیمیشن چگونه اژدهای خود را آموزش دهید از جزئیات گرافیکی بالایی برخوردار است پس عوامل آن باید مدت ها قبل از تولید، مراحل کار را در نظر داشته باشند.

گفته می شود که شاهد کارهای متفاوتی در انیمیشن جدید خواهیم بود، جی باروشل صداپیشه ی نقش هیکاپ در مورد روند کار در نسخه ی جدید انیمیشن گفته است:

“من در حال حاضر در حال انجام جلسات ضبط برای نقشم هستم. من در ۲ یا ۳ ماه گذشته هر روز به مدت ۲ ساعت مشغول ضبط بوده ام، این فرآیندی است که در طی ۳ سال تکرار خواهد شد. این عنوان برای من مهمترین فیلم جهان می باشد و حتی می توانم آن را با جنگ ستارگان مقایسه کنیم. ما به خوبی در حال پیشرفت هستیم ولی هنوز معلوم نیست که انیمیشن دقیقا در چه تاریخی اکران خواهد شد.”

او همچنین اعلام کرده است که اجازه ی صحبت در مورد داستان انیمیشن و سن شخصیت هیکاپ ندارد ولی تایید کرده است که فیلم چگونه اژدهای خود را آموزش بدهید ۳ از داستان قدرتمندی برخوردار است. متن صحبت های جی از این قرار است:

“من حق ندرام چیزی در مورد محتوای انیمیشن بگویم و هر حرفی نیز احتمالا منتشر شده است فقط مزخرفات تبلیغاتی می باشد. اما تا حد زیادی انیمیشن How to Train Your Dragon 3 (چگونه اژدهای خود را آموزش دهید ۳) از داستان بسیار قدرتمند تری برخوردار است.”

انیمیشن How to Train Your Dragon 3 (چگونه اژدهای خود را آموزش دهید ۳) برای اکران در تاریخ ۱ مارس ۲۰۱۹ (۱۰ اسفند ۱۳۹۷) برنامه ریزی شده است، تاریخی که قطعی نیست و امکان تغییر آن وجود دارد.

بیا تو مگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *