اولین تصاویر از «خواکین فینیکس» با گریم «جوکر» منتشر شد

«جوکر»

«تاد فیلیپس» کارگردان فیلم «جوکر» (The Joker) ویدیوی کوتاهی از «خواکین فینیکس» با گریم شخصیت «جوکر» یا «آرتور» با همان لبخند شیطانی همیشگی‌اش به اشتراک گذاشت.

در روزهای گذشته اولین تصویر از «آرتور فلک» و مردی که بعدها به «جوکر» بدل می‌شود توسط کارگردان منتشر شد و اکنون هواداران با این ویدیو می‌توانند نگاه جامع‌تری بیندازند به این شخصیت با گریم دلقک-گونه‌اش که به نظر می‌رسد ارجاعی هم باشد به نقش‌آفرینی «هیث لجر» فقید در صحنه آغازین دزدی از بانک در فیلم «شوالیه تاریکی.»

این فیلم اختصاصی از شخصیت «جوکر» که اثری شبیه به «راننده تاکسی» توصیف شده، پیشینه کاراکتر پس از شکست در عرصه استند-آپ کمدی و گرایش به تبه‌کاری را تصویر می‌کند. این فیلم توسط «مارتین اسکورسیزی» پشتیبانی مالی شده و بازیگرانی چون «رابرت دنیرو»، «مارک مارون» استند-آپ کمدین باسابقه، «فرانسیس کانروی» و «زاسی بیتس» در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فینینکس اخیراً در مصاحبه‌هایی تأکید کرده بود که این فیلم را یک اثر ابرقهرمانی نمی‌داند و آن را در هیچ ژانری قرار نمی‌دهد. «جوکر» برای اکران در تاریخ ۴ اکتبر سال ۲۰۱۹ برنامه‌ریزی شده است. فیلمبرداری این فیلم هم اکنون در حال انجام است.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *