اولین تصویر از تام هاردی در نقش آل کاپون

تام هاردی اولین عکس از خودش در نقش آل کاپون فیلم سینمایی Fonzo را فاش کرد؛ یک فیلم ﺯﻧﺪﮔﯽﻧﺎﻣﻪای درباره ﺧﻼﻑﮐﺎﺭ مشهور شیکاگو، ﺁﻝ ﮐﺎﭘﻮﻥ. هاردی بعد از اینکه در سال ۲۰۱۵ بواسطه حضور در فیلم The Revenant (بازگشته) نامزد دریافت جایزه اسکار شد، تبدیل گشت به یکی از پرکارترین ستارگان هالیوود و نه تنها در سریال تحسین شده Taboo ریدلی اسکات شبکه FX بازی کرد، بلکه صاحب یک نقش در فیلم جنگی Dunkirk (دانکرک) کریستوفر نولان شد، پس آن هم لباس شخصیت ونوم را در فیلم سینمایی Venom کمپانی سونی پوشید. اما اگر ونوم را خیلی دست بالا نگیریم، می توانیم بگوییم که ایفای نقش شخصیت آل کاپون در فیلم سینمایی Fonzo آقای جاس ترانک می تواند خیلی بزرگ تر باشد.

تام هاردی در فیلم سینمایی Venom نقش شخصیتی به نام ادی بروک را بازی می کنـد که درگیر یک ﺳﯿﻤﺒﯿﻮﺕ فضایی می شود، با اینکه زمان زیادی تا شروع اکران این فیلم نمانده ما هنوز اطلاعات کمی از آن داریم، و هنوز ندیده ایم که هاردی چطور تبدیل به ونوم می شود. اما برای فیلم سینمایی Fonzo نیازی نیست خیلی انتظار بکشیم تا تام هاردی را در آن ببینیم چون خود او دست به کار شده و با انتشار یک تصویر، اولین نگاه ما به آل کاپون را ممکن کرده است. این فیلم اکنون در فاز تولید قرار دارد و بازیگران آن جلوی دوربین می روند، با اینکه پیش از این تاریخ شروع تولید دوم آوریل اعلام شده بود.

تام هاردی با انتشار یک تصویر جدید در صفحه اینستاگرام خودش، اولین عکس از پشت صحنه فیلم سینمایی Fonzo را به دست طرفداران خودش رساند. او در نقش یک کاپون میانسال ظاهر می شود، خود فیلم هم به روایت سال های پایانی زندگی کاپون خواهد پرداخت، زمانی که او در حال دست و پنجه نرم کرد با عواقب اعمال وحشیانه خودش در گذشته است – او در ۲۵ سپتامبر ۱۹۴۷ وقتی که ۴۸ ساله بود درگذشت. طبق گزارش ها، فیلم نگاهی خواهد داشت به سال هایی که کاپول در زندان به سر می برد، زمانی که از بیماری سفلیس رنج می برد، و ﺩﭼﺎﺭ ﻣﺸﮑﻼﺕ ﺭﻭﺣﯽ ﻭ ﺭﻭﺍﻧﯽ ﺷﺪه بود. اولین عکس:

 

نیست بدانید که آﻝ ﮐﺎﭘﻮﻥ ﻣﻌﺮﻭﻑﺗﺮﯾﻦ ﮔﺎﻧﮕﺴﺘﺮ ﻭ ﺗﺒﻬﮑﺎﺭ ﺁﻣﺮﯾﮑﺎ ﻭ ﺑﺰﺭﮔﺘﺮﯾﻦ ﻧﻤﺎﺩ ﻗﺎﻧﻮﻥ ﺷﮑﻨﯽ ﺩﺭ ﺩﻫﻪ ۱۹۲۰ ﺁﻣﺮﯾﮑﺎﺳﺖ. ﺁﻟﻔﻮﻧﺴﻪ ﮔﺎﺑﺮﯾﻞ ﮐﺎﭘﻮﻥ ﺩﺭ ۱۷ ﮊﺍﻧﻮﯾﻪ ﺳﺎﻝ ۱۸۹۹ ﻣﺘﻮﻟﺪ ﺷﺪ ﻭ ﺩﺭ ۲۵ ﮊﺍﻧﻮﯾﻪ ۱۹۴۷ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺭﺍ ﺑﺪﺭﻭﺩ ﮔﻔﺖ. ﺩﺭ ﺍﻭﺍﺧﺮ ﺩﻫﻪ ۱۹۲۰ ﺩﺭ ﻟﯿﺴﺖ ﺳﯿﺎﻩ ﺍﺩﺍﺭﻩ ﺗﺤﻘﯿﻘﺎﺕ ﻓﺪﺭﺍﻝ ﺁﻣﺮﯾﮑﺎ ﻗﺮﺍﺭ ﺩﺍﺷﺖ، ﻧﻬﺎﯾﺘﺎً ﺩﺭ ﺳﺎﻝ ۱۹۳۱ ﺗﻮﺳﻂ ﺣﮑﻮﻣﺖ ﻓﺪﺭﺍﻝ ﺑﻪ ﺟﺮﻡ ﻓﺮﺍﺭ ﺍﺯ ﭘﺮﺩﺍﺧﺖ ﻣﺎﻟﯿﺎﺕ ﻣﺘﻬﻢ ﺷﻨﺎﺧﺘﻪ ﺷﺪ. ﺍﻭ ﺩﺭ ﺳﺎﻝ ۱۹۳۱ ﺑﻪ ﺟﺮﻡ ﭘﺮﺩﺍﺧﺖ ﻧﮑﺮﺩﻥ ﻣﺎﻟﯿﺎﺕ ﺑﻪ ۱۱ ﺳﺎﻝ ﺯﻧﺪﺍﻥ ﻣﺤﮑﻮﻡ ﺷﺪ ﻭ ﺩﺭ ﺳﺎﻝ ۱۹۳۲ ﺑﻪ ﺯﻧﺪﺍﻥ ﺁﺗﻼﻧﺘﺎ ﻓﺮﺳﺘﺎﺩﻩ ﺷﺪ. ﺍﻭ ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ ﻣﻘﺪﺍﺭﯼ ﺍﺯ ﺩﻭﺭﺍﻥ ﻣﺤﮑﻮﻣﯿﺘﺶ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺯﻧﺪﺍﻥ ﺁﻟﮑﺎﺗﺮﺍﺯ ﮔﺬﺭﺍﻧﺪ. ﺩﺭ ﺯﻧﺪﺍﻥ ﺩﭼﺎﺭ ﻣﺸﮑﻼﺕ ﺭﻭﺣﯽ ﻭ ﺭﻭﺍﻧﯽ ﺷﺪ. ﺣﺘﯽ ﭼﻨﺪ ﻣﺎﻩ ﺁﺧﺮ ﻣﺤﮑﻮﻣﯿﺖ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺑﯿﻤﺎﺭﺳﺘﺎﻥ ﺭﻭﺍﻧﯽ ﮔﺬﺭﺍﻧﺪ. ﺍﻭ ﺩﺭ ﺳﺎﻝ ۱۹۴۷ ﺩﺭ ﭘﯽ ﺍﯾﺴﺖ ﻗﻠﺒﯽ ﺩﺭﮔﺬﺷﺖ و در نهایت به دره مرگ سقوط کرد.

فیلم سینمایی Fonzo هنوز فاقد تاریخ شروع اکران است.

تانی کال

مغناطیس نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *