اولین تصویر از «خواکین فینیکس» در نقش جوکر

تولید فیلم اختصاصی «جوکر» این روزها در حال انجام است و «تاد فیلیپس» کارگردان فیلم برای اینکه هواداران را منتظر نگذاشته باشد، ساعاتی پیش اولین تصویر رسمی از «خواکین فینیکس» در این نقش را منتشر کرد.

فیلیپس در کپشن پست خود در اینستاگرام تنها به ذکر «آرتور» بسنده کرده تا گزارشاتی که در ماه‌های گذشته در مورد «آرتور فلک» نام حقیقی شخصیت جوکر در فیلم منتشر شده بود به تأیید برسد. طرفداران دی‌سی از روی این تصویر به اطلاعات زیادی درباره شخصیت جوکر فینینکس دستگیرشان می‌شود. این بار از گریم دلقک-گونه جوکر که نام این کاراکتر گره خورده بود خبری نیست، اما پیداست که فینیکس برای ایفای این نقش وزن زیادی کم کرده و شرایط سختی را پشت سر گذاشته است.

پیش‌بینی می‌شود این فیلم با لحنی شبیه به «راننده تاکسی»‌ اسکورسیزی پیشینه شخصیت جوکر را وقتی که در زمینه استند-آپ کمدی شکست می‌خورد و به زندگی جنایت‌کارانه روی می‌آورد روایت کند. «مارتین اسکورسیزی» در تهیه این فیلم مشارکت می‌کند و «رابرت دنیرو»، «فرانسیس کانروی»، «مارک مارون» و «زاسی بیتس» دیگر بازیگران آنند.

فینیکس اخیراً در مورد این فیلم گفته، «من این فیلم را در هیچ ژانری قرار نمی‌دهم. فکر نمی‌کنم که یک فیلم ابرقهرمانی یا یک فیلم استودیویی باشد… این یک فیلم منحصر به فرد است و به نظر من مهمترین مسئله این است که تاد شور و اشتیاق زیادی نسبت به فیلم دارد و این فیلم را هیجان‌انگیز می‌کند. فکر می‌کنم مهمتر از هیجان و عظمت این گونه فیلم‌ها، شخصیت‌های شگفت‌آور فیلم باشند که با مشکلات واقعی زندگی دست به گریبانند. همیشه فکر می‌کردم که در کتاب‌های مصور شخصیت‌های جالبی هستند که باید به شکل دقیق بررسی شوند.»

«جوکر» در تاریخ ۴ اکتبر سال ۲۰۱۹ توسط برادران وارنر اکران می‌شود.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *