اولین خلاصه داستان Avengers 4 نوید فداکاری قهرمان ها را می دهد!

یک مجله بتازگی اقدام به انتشار اولین خلاصه داستان قسمت چهارم هنوز بدون عنوان Avengers کرده است که در آن نوید “فداکاری هایی که باید انجام شود” تا دنیا نجات یابد داده شده است.

فیلم Avengers: Infinity War با پایان غافلگیرکننده ای که داشت طرفداران را مات و مبهوت باقی گذاشت. همانطور که انتظار می رفت و نویدش داده شده بود، تانوس به هدفی که داشت رسید و موفق شد، او دنیا را زیر و رو کرد. با یک بشکن زدن این تایتان دیوانه نیمی از دنیا را تبدیل به خاکستر کرد. به دنبال حساس بودن وقایع Infinity War کمپانی مارول استودیوز عمدا هیچ صحبتی در مورد قسمت چهارم Avengers نمی کند. آنها حتی هنوز عنوان رسمی این فیلم را فاش نکرده اند، تا کسی حواسش از روی Infinity War پرت نشود. اما خود کوین فایگی رئیس کمپانی گفته این روش نتیجه معکوس داشته و الان همه طرفداران به فکر Avengers 4 هستند، ولی با این وجود استراتژی هنوز تغییر نکرده است.

اما، با توجه به اینکه کمتر از یک سال تا شروع اکران فیلم Avengers 4 باقی مانده، افشای اطلاعات مختلف درباره فیلم اصلا غافلگیرکننده نیست. حال تازه ترین نسخه از مجله Licensing Magazine اقدام به افشای اولین خلاصه داستان رسمی Avengers 4 کرده است. “یک نتیجه برای بیست و دو فیلم به هم مرتبط، چهارمین فیلم از مجموعه داستانی Avengers برای مخاطبین خودش نقطه عطف این سفر حماسی را به تصویر می کشد. قهرمانان پرطرفدار ما به معنای واقعی می فهمند که این واقعیت چقدر شکننده است و در میابند که برای حفظ آن باید فداکاری هایی انجام شود…

بدون شک Infinity War پایان وحشتناکی داشت، اما طرفداران انتظار دارند که قهرمانان جان سالم بدر برده برای درست کردن همه چیز اقدام کنند. در قسمت سوم ما شاهد مرگ شخصیت هایی هستیم که قرار است در فاز چهارم فیلم های انفرادی آنها ساخته شود، مثل مرد عنکبوتی، پلنگ سیاه و دکتر استرنج. پس پایان Infinity War قرار نیست پایان داستان باشد و هنوز فرصتی برای نجات بشریت وجود دارد. اما این خلاصه داستان جدید خبر از وجود خطرات فراوان در مسیر پیش روی قهرمان ها را به ما می دهد، یعنی وضعیت در Avengers 4 خیلی بدتر خواهد شد. تانوس به تازگی زندگی نیمی از مردم دنیا را از آنها گرفته است، اما طبق خلاصه داستان انتقامجویان “درمیابند که این واقعیت چقدر شکننده است.” پس آنها نباید فقط برای شکست دادن تانوس مبارزه کنند، بلکه اکنون پای تمام هستی [زمین و تمام کهکشان های دنیا] وسط است.

ولی اشاره به “فداکاری ها” چندان غافلگیرکننده نیست. Infinity War در حالی به پایان رسید که فقط تعدادی از قهرمان های ما زنده ماندند؛ یعنی تیم اصلی انتقامجویان، بعلاوه تعدادی شخصیت فرعی و راکت راکون. با روی پرده رفتن Avengers 4، قراردادهای کریس ایوانز، رابرت داونی جونیور و کریس همسورث با مارول به پایان می رسد، پس این فیلم می تواند آخرین حضور آنها در دنیای سینمایی مارول باشد. در واقع آنهایی که خودشان استارت را زدند، اکنون باید موتور این دنیا را خاموش کنند و در نهایت آن را به دست تازه واردها بسپارند. انتظار می رود که یکی یا دو تا از بچه های تیم نهایتا تصمیم به بازنشستگی بگیرد — شاید تونی استارک — اما در کل حدس ما این است که Avengers 4 با پیروزی قهرمان ها به پایان می رسد. خلاصه داستان جدید نشان می دهد که این پیروزی رایگان به دست نمی آید، پس آماده یک فیلم حماسی میخکوب کننده باشید!!

تانی کال

برگرفته از Licensing Magazine

مغناطیس نیوز

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *