اکران فیلم Stan & Ollie در اختتامیه‌ جشنواره فیلم لندن

اختتامیه شصت و دومین جشنواره فیلم لندن، زیر نظارت بنیاد فیلم بریتانیا (۱۰ اکتبر – ۲۱ اکتبر) با اکران فیلم «Stan & Ollie» برگزار خواهد شد. این فیلم که در مورد زندگی لورل و هاردی است توسط «Jon S. Baird« کارگردانی می‌شود، و جان سی ریلی و استیو کوگان به عنوان شخصیت های اصلی در این فیلم ایفای نقش می کنند. اولین نمایش این فیلم در تاریخ ۲۱ اکتبر در «Cineworld»، میدان لستر به همراه پیش نمایش همزمان در سینماهای سراسر انگلستان برگزار خواهد شد.
داستان اصلی فیلم بر اساس توری است که در بریتانیا و ایرلند توسط این دو کمدین یعنی استن لورل و اولیور هاردی به همراه همسرانشان لوسیل با بازی شرلی هندرسون و آیدا با بازی نینا آریاندا برگزار می شود و این در حالی است که این دو کمدین دوران طلایی خودشان را پشت سر گذاشته‌اند. جان سی ریلی نیز در فیلم «برادران سیسترز» به کارگردانی ژاک اودیار که در پاییز امسال اکران می شود حضور خواهد داشت.
«Tricia Tuttle» مدیر هنری جشنواره فیلم لندن اعلام کرد:
این ادای احترامی به زوج قدیمی سینمای کمدی یعنی لورل و هاردی است. یک داستان واقعاْ خنده دار و لمس و درک داستانی در مورد دوستی به مدت طول زندگی است. همچنین بررسی آخرین سال های زندگی این دو بازیگر قوی که به سرعت به شهرت رسیدند. این دو ثابت می کنند که کمدی واقعی ابدی و جاودانه است.
کمپانی «Entertainment One» فیلم «Stan & Ollie» را در تاریخ ۱۱ ژانویه ۲۰۱۹ در انگلیس و ایرلند اکران خواهد کرد. برنامه کامل جشنواره فیلم لندن نیز در 30 اوت اعلام خواهد شد.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *