اینبار لاوی به فصل چهارم سریال Lucifer پیوست

با توجه به حوادث پایانی فصل سوم، بزرگ ترین سوال طرفداران سریال اقتباسی Lucifer که بر پایه یک سری کمیک محصول DC Comics/Vertigo ساخته شده، این است که در فصل چهارم واکنش کارآگاه کلویی دکر (با نقش آفرینی Lauren German) نسبت به دیدن چهره واقعی لوسیفر (Tom Ellis) چگونه خواهد بود. بدون شک این افشای حقیقت باعث ایجاد یک سری تغییرات در رابطه بین لوسی و کلویی خواهد شد، اما حالا یک گزارش تازه منتشر شده که به ما ایده متفاوتی از داستان فصل چهارم می دهد؛ اینبار لاوی برای ایفای نقش حوا به سریال پیوسته است!

وبسایت TV Insider با انتشار یک گزارش تایید کرد که ستاره سریال Imposters اینبار لاوی به جمع بازیگران فصل چهارم Lucifer پیوسته و قرار است در نقش مقدس حوا (Eve) ظاهر شود، نخستین زنی که بر روی زمین پا گذاشت، و همانطور که خودتان می دانید، اولین گناه کار تاریخ بشریت. طبق توصیف رسمی این شخصیت، او بعد از گذراندن یک عمر با آدم، از ازدواجش ناراضی شده است و دیگر برایش آن حال و هوای قدیم را ندارد. خبیث و خطرناک، او دلتنگ اولین عشق داغ و ژرف خودش می شود… عیاش دلربایی که سالها قبل وی را وسوسه کرد، خود شیطان یعنی لوسیفر!!

همانطور احتمالا خودتان خبر دارید، در انجیل حوا اولین کسی است که مرتکب یک گناه می شود، بعد از اینکه لوسیفر او را به انجام یک کار نادرست وسوسه می کند. به لطف او، حوا از سیب ممنوعه باغ عدن می خورد و تمام بشریت را در دنیای بی رحمی از گناه غوطه ور می کند. این قبلا گزارش شده بود که در فصل چهارم سریال Lucifer شاهد حضور شخصیتی از گذشته لوسیفر خواهیم بود که باعث تغییر همه چیز می شود، و حالا به نظر می رسد هویت شخصیت مورد نظر برایمان فاش شده است. با توجه به اینکه رابطه کلویی و لوسی اکنون وارد مرحله مهمی شده، ورود حوا با نقش آفرینی اینبار لاوی به داستان می تواند همه چیز را به چالش بکشد و قضیه را خیلی خیلی جذاب کند.

در فصل دوم و سوم سریال Lucifer ما شاهد حضور شخصیتی جدید از کتاب های مقدس بوده ایم، مثل الهه همه مخلوقات (با نقش آفرینی Tricia Helfer) و همچنین قابیل (Tom Welling)، که هر دو هم در فصل های خودشان به نوعی دشمن لوسیفر بودند. بنابراین اگر در فصل چهارم هم جریان به همین روش پیش برود، حوا نه تنها طرف لوسیفر نخواهد بود، بلکه ممکن است در نهایت تبدیل به یک دشمن خیلی خیلی خطرناک برای وی شود.

اگـر به یاد داشته باشید اردیبهشت ماه بود که شبکه Fox بطور رسمی اعلام کرد فصل چهارم سریال Lucifer را نمی سازد و قصد دارد آن را لغو کند. انتشار این خبر باعث تعجب همه طرفداران و حتی عوامل خود سریال شد چون واقعا کسی انتظارش نداشت. حدود یک ماه و چند روز بعد از لغو سریال شنیدیم که فصل چهارم Lucifer توسط نتفلیکس ساخته ﻣﯽﺷﻮﺩ؛ این خبر باعث شادی طرفداران شد و حالا لوسیفر واقعا بازگشته است؛ سپس اعلام شد فصل چهارم در ۱۰ اپیزود تولید می شود و اوایل سال ۲۰۱۹ هم به دست طرفداران خواهد رسید. حال تولید چند روزی است که آغاز شده و احتمالا بزودی هم تاریخ انتشار اپیزودهای فصل جدید فاش می گردد.

تانی کال

مغناطیس نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *