کمپانی نتفلیکس به تازگی بازیگران نیتون فیلیون، تونی هیل، سارا روی، لوسی پانچ و راجر بارت را برای ایفای نقش هایی در فصل ۲ سریال A Series of Unfortunate Events (یک سری از حوادث ناگوار) انتخاب کرده است. نتفلیکس هنوز نقش های هر کدام از این بازیگران را مشخص نکرده است.

فصل دوم این سریال در حال حاضر در دست تولید می باشد، هر چند فصل سوم این سریال نیز توسط نتفلیکس چراغ سبز گرفته است. با این حال، هنوز تاریخ پخش دقیقی برای آن مشخص نشده است.

به طور کلی این سریال بر اساس یکی از پرفروش ترین سری کتاب های بین المللی لمونی اسنیکت می باشد و فصل اول سریال، چهار کتاب ابتدایی را هدف قرار داده بود و انتظار می رود که فصل دوم بر اساس کتاب های ۵ تا ۹ باشد و فصل سوم نیز این اقتباس را بر اساس کتاب های ۱۰ تا ۱۳ به پایان برساند.

سریال یک سری از حوادث ناگوار با بازی برنده ی جایزه ی امی و تونی، نیل پاتریک هریس همراه است، این سریال داستان های غم انگیز یتیم های بودلر، وایلوت، کلاوس و سانی را بازگو می کند که قیم شرور آنها، کنت اُلاف بدون هیچ توقفی می خواهد ارثیه آن ها را غارت کند. خواهر و برادر باید در هر مرحله از اُلاف جلوتر باشند و هر بار نقشه های پنهانی او را خنثی کنند تا بتوانند مدرکی از مرگ مرموز پدر و مادرشان کشف کنند.

فصل اول سریال یک سری از حوادث ناگوار دارای ۸ قسمت است که توسط کمپانی نتفلیکس ساخته و پخش شد. دیگر بازیگران این سریال پاتریک واربرتون در نقش لمونی اسنیکت، جوآن کوزاک در نقش جاستیس استروس، مالینا وایزمن در نقش وایلوت بودلر، لوییس هاینس در نقش کلاوس بودلر، پریسلی اسمیت در نقش سانی، آلفری وودارد در نقش عمه ژوزفین، کاترین اوهارادر نقش دکتر اورول، کی.تاد فریمن در نقش آقای پو، آسیف مندوی در نقش عمو مونتی، دان جانسون در نقش سِر و تعداد دیگری می باشد.

bia2mag

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *