بازیگر «جنگ ستارگان» در پی توهین‌های نژادپرستانه اخیر حساب اینستاگرام خود را حذف کرد

ترول‌های «جنگ ستارگان» دوباره شورش کردند. «کلی ماری ترن» پس از تحمل ماه‌ها توهین نژادپرستانه و جنسیتی در اینستاگرام، تمام پست‌های خود را پاک کرد. طبق اعلام «استار وارز فکت»، این بازیگر زن ۲۹ ساله این تصمیم را در پی «ماه‌ها مزاحمت اینترنتی پس از بازی در «آخرین جدای»» اتخاذ کرده است.

این بازیگر هنوز به صورت رسمی بیانیه‌ای منتشر نکرده است، اما به نظر می‌رسد که ترول‌های شبکه‌های اجتماعی او را از اینستاگرام فراری داده‌اند. ترن اولین زن رنگین‌پوستی است که در فیلم‌های «جنگ ستارگان» یک نقش مهم را بازی می‌کند و با اینکه در مورد بازی او در نقش «روز تیکو» بین هواداران دو دستگی وجود دارد، گویا جنسیت و نژاد این بازیگر چندان ترول‌ها را خوش نیامده است.

جستجوی مختصری در توئیتر نشان می‌دهد که این حملات دقیقاً به شخصیت او در «آخرین جدای» مرتبط است و هر کسی که خلاف این را بگوید و قصد دفاع از ترول‌ها را داشته باشد سخت در اشتباه است. نظرات زیادی در توئیتر در مورد ظاهر، جنسیت و نژاد ترن یافت می‌‌شود. مسئله‌ای که این قضیه را اسفناک می‌کند این است که «جنگ ستارگان: آخرین جدای» اولین حضور این بازیگر در یک فیلم بلند سینمایی است. جالب اینجاست که این ترول‌ها که ادعای هواداری می‌کنند، همان کسانی هستند که «جورج لوکاس» را هم از چندگانه‌ای که خود خلق کرده بود راندند.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *