در حالی که بسیاری از بازیگران از جمله آنجلینا جولی، بن افلک، جوئل اجرتون و غیره با موفقیت به پشت دوربین رفته اند و در منصب کارگردانی توانسته اند رزومه بسیار خوبی برای خود بسازند ولی هیچکدام از آنها ریشه و دودمانی همانند برایس دالاس هاوارد ندارد. حال گزارش شده است که دختر کارگردان برنده جایزه اسکار رون هاوارد (فیلم در حال ساخت A Beautiful Mind و فیلم Han Solo) اولین کارگردانی فیلم سینمایی خود را با اقتباس رمان Sorta Like a Rock Star (مثل یک ستاره راک) نوشته متیو کوییک به انجام خواهند رساند.

خلاصه رسمی داستان کتاب به این صورت است که:

“امبر اپلتون در یک اتوبوس زندگی می کند. از زمانی که دوست پسر مادرش، آنها را بیرون کرده است، او، مادرش و سگ کاملا وفادارش به نام تریس بی در پشت اتوبوس مدرسه ای که مادرش آن را می راند، منزل کرده اند. اما امبر، این شاهزاده خود خوانده پر امید و دختر سرکش خوش بین، مشقت کشیدن با چیزهای بد را رد می کند. در عوض او بر روی بهتر کردن زندگی مادر و محفل دوستانش تمرکز می کند. محفل دوستان او شامل مادری تنها که پسر مبتلا به اوتیسم خود را بزرگ می کند؛ پدر چی و سر دسته گروه آوازخوانان کلیسا؛ یک فرد هشتادساله پوچ گرا؛ گروهی از گیمرهای در به در و یک کهنه سرباز جنگی و شاعر ژاپنی می باشد. اما یک فاجعه وخیم، خوش بینی امبر و نحوه زندگی کردن او را تهدید می کند. آیا امبر می تواند همچنان شاهزاده امید باشد؟”

هاوارد که بازیگر فیلم های پر فروشی همچون The Help (خدمتکاران) و Jurassic World (دنیای ژوراسیک) بوده، قبلا سکان دار کارگردانی چندین فیلم کوتاه و یک موزیک ویدیو بوده است.

نویسنده انگلیسی کهنه کار اُل پارکر (The Best Exotic Marigold Hotel) فیلمنامه این فیلم را قلم می زند و این در حالی است که لی استولمن، ویک گادفری و ماری بوون فیلم را تولید می کنند.

bia2mag

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *